Får ikke forlenget vikariate mitt

Gårdsdrøm

Betatt av forumet
Fader. Har vikariat og fikk muntlig vite at i vår at det ville utvides til ihvertfall april. Det går ut i midten av desember... Idag er budsjettet for neste år lagt frem og jeg er ikke med i det........ Kjenner at jeg nå er livredd for neste år og foreldrepenger :( Så lei meg og skuffet!

Så kjedelig :( Ta deg en prat med sjefen? Kanskje de kan bruke deg til noe likevel? :)

Utrolig kjedelig når sånt skjer. Kan hende de kan bruke deg i andre avdelinger?

Dersom du har hatt inntekstgivende arbeid seks av de siste ti månedene før permisjonsstart, har du krav på foreldrepenger.

Uff :-(ville søkt på alt av stillinger jeg kom over, og samtidig tatt en prat med sjefen om mulighetene fremover.

Riktig som Nawsaa sier :) men du har vel 4-5 mnd innenfor (før fødsel) og mangler noen mnd, men du har antagelig krav på dagpenger når vikariatet går ut. Dette blir også tatt med i regnestykket :-)

Nei ikke jobbet lenge nok for dagpenger. Problemet mitt er at det ikke finnes noe penger til å beholde meg og finnes ikke noe annet sted å omplassere meg :( Itillegg så er dette et lite sted med få stillinger men får bare sende ut søknader til alt egentlig....

Usj, så kjipt! Det er et stressmoment man virkelig ikke trenger. :( Håper det dukker opp noe annet!

Håper du finner noe fort. Kjedelig å stå der uten noe, når en trodde en hadde det klart.

Og så teller alle dager/mnd du Evt får dagpenger også, jeg er litt i samme situasjon, mistet jobben pga nedbemanning.
Så om du registrerer deg for å få dagpenger, så er du sikrere om du ikke finner ny jobb med det første:)

Og så teller alle dager/mnd du Evt får dagpenger også, jeg er litt i samme situasjon, mistet jobben pga nedbemanning.
Så om du registrerer deg for å få dagpenger, så er du sikrere om du ikke finner ny jobb med det første:)
Jeg tror jeg muligens ikke har jobbet nok til å få det :/

MEN nå har jeg litt mer håp, og skal bare søke og sende søknader på alt jeg kan komme på her, så kanskje jeg klarer å få meg en liten stilling ihvertfall i noen mnd så jeg har tjent nok til foreldrepenger. Ellers blir det hardt :P

Jeg tror jeg muligens ikke har jobbet nok til å få det :/

MEN nå har jeg litt mer håp, og skal bare søke og sende søknader på alt jeg kan komme på her, så kanskje jeg klarer å få meg en liten stilling ihvertfall i noen mnd så jeg har tjent nok til foreldrepenger. Ellers blir det hardt :P
Off,ja,håper du finner noe:) lykke til:)

Back
Topp