Får ikke forandret "egendefiner tittel" på innstillinger..

Thelen93

Blir Mamma for første gang i November 2015 <3
På egendefinert tittel har jeg skrevet at jeg blir Mamma for første gang i November, men vi ble flyttet etter ultralyden, og venter nå i oktober.. Men jeg får ikke forandret dette, å det er litt frustrerende.

Gjør ikke jeg heller.
Den jeg har nå ble satt som en spøk etter en diskusjon og nå får jeg ikke endret den

Hei. Man skal egentlig ikke kunne endre denne tittelen selv, men av en eller annen grunn får man noen ganger til det alikevel.
Send meg en pm, så kan jeg endre den :)

Hei. Man skal egentlig ikke kunne endre denne tittelen selv, men av en eller annen grunn får man noen ganger til det alikevel.
Tamara,

Kan du hjelpe meg å endre dette på min?
Tror det står mai baby, vært fint om du kunne tatt det vekk og at det kuk står mailykke der:)

hei :) Kunne dere tatt vekk min egendefinerte tittel også? Der står nå "venter ei prisnesse i juli 2015, men det er jo over, så ønsker nå at det bare står den tittelen jeg skal ha ut i fra poeng etter hvert som jeg kryper oppover poengtavlen :)

Back
Topp