Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tamara,Hei. Man skal egentlig ikke kunne endre denne tittelen selv, men av en eller annen grunn får man noen ganger til det alikevel.
Send meg en pm, så kan jeg endre den![]()
Det er ordnaTamara,
Kan du hjelpe meg å endre dette på min?
Tror det står mai baby, vært fint om du kunne tatt det vekk og at det kuk står mailykke der![]()
Tusen takkDet er ordna![]()
Men nå står det at jeg elsker et forum?Det er ordna![]()
Det er dei forhåndsdefinerte titlane som er på forumet. Dei blir forandra etter kor mange innlegg/poeng du har.Men nå står det at jeg elsker et forum?![]()
ÅjaDet er dei forhåndsdefinerte titlane som er på forumet. Dei blir forandra etter kor mange innlegg/poeng du har.
For meir informasjon sjå:
http://forum.babyverden.no/threads/ranking-titler-og-stjerner.1719800/
Berre kjekt! Om det skulle vere noko meir, er det berre å ta kontaktÅjaTusen takk for hjelp og svar
![]()
heiHei. Man skal egentlig ikke kunne endre denne tittelen selv, men av en eller annen grunn får man noen ganger til det alikevel.
Send meg en pm, så kan jeg endre den![]()
Det er ordnetheiKunne dere tatt vekk min egendefinerte tittel også? Der står nå "venter ei prisnesse i juli 2015, men det er jo over, så ønsker nå at det bare står den tittelen jeg skal ha ut i fra poeng etter hvert som jeg kryper oppover poengtavlen
![]()
tusen takkDet er ordnet![]()