Får ikke endret signaturen min..

Sugarplum Fairy

Betatt av forumet
Jeg har lyst til å endre litt på signaturen min med å skifte farge og gjøre den fet, men det går ikke. Hver gang jeg klikker på de forskjellige redigeringsmulighetene øverst, så spretter jeg bare til toppen av siden. Hvorfor?

Sugarplum Fairy skrev:
Jeg har lyst til å endre litt på signaturen min med å skifte farge og gjøre den fet, men det går ikke. Hver gang jeg klikker på de forskjellige redigeringsmulighetene øverst, så spretter jeg bare til toppen av siden. Hvorfor?

Hei.
Er du inne på Min side - Mine opplysninger og enderer på Signatur/Ticker ?
Når du velger signatur, vil det oppleves som om siden gjør et hopp, men du må scrolle opp for å finne innskrivingsfeltet. Dette skjer fordi De feltene som står åpne når du kommer til Mine opplysninger lukkes. Disse tar mye plass, derfor virker det som om siden blir blank.
Håper dette hjalp. Om ikke send meg en PM, så skal vi se om det lar seg løse :-)

IT-Sandviks skrev:
Sugarplum Fairy skrev:

Hei.

Er du inne på Min side - Mine opplysninger og enderer på Signatur/Ticker ?

Når du velger signatur, vil det oppleves som om siden gjør et hopp, men du må scrolle opp for å finne innskrivingsfeltet. Dette skjer fordi De feltene som står åpne når du kommer til Mine opplysninger lukkes. Disse tar mye plass, derfor virker det som om siden blir blank.

Håper dette hjalp. Om ikke send meg en PM, så skal vi se om det lar seg løse :-)

Ja, det er der jeg er men jeg ble ikke klokere. Jeg prøver jo å redigere i innskrivningsfeltet, men da hopper siden opp til "Hei igjen ******", og der ser jeg ikke noe innskrivningsfelt. Skroller jeg ned et hakk igjen å prøver på ny skjer det samme en gang til.

Samme skjer nå hos meg.. vil legge inn nytt bilde i signaturen, men når jeg har fjernet bildet og skal legge inn nytt og trykker på Image Manager knappen, så spretter jeg på toppen av siden igjen.. Prøvd flere ganger, men det samme skjer..

Byttet bilde flere ganger der inne på nye forumet, så vet jeg ikke gjør no feil!!!!!

Back
Topp