Får ikke 3+

bettispagetti

Gift med forumet
Junilykke 2022
Vet mange har laget tråder om dette... Men; er det noen som har opplevd å være 6+1 og ikke få 3+ på CB digital?
Jeg fikk 2-3 når jeg var 5+0... Burde ha blitt 3+ til nå da! Kjenner jeg stresser litt, selv om jeg har symptomer og føler meg gravid :P

Har hørt at cb digital ikke er til å stole på, men er du usikker så gå til legen å mål hcg over to dager, da får du vite nøyaktig hva hcgnivået ditt er :-)

Tror de testene skaper mer usikkerhet enn trygghet. Alle produserer hcg forskjellig

Jeg fikk 2-3 forrige torsdag. Målte HCG hos legen samme dag od den var 2128. Testen skal vel vise 3+ ved 2000.
Ta en blodprøve hos legen du :-)

Uff.. Føler jeg er overhysterisk hvis jeg skal ringe for å spørre om det :P hater å gå til legen...

Har du den gamle testen? Da kan du åpne begge og sammenligne streker. Den nye testen burde være sterkere.

ImageUploadedByBV Forum1445276340.085903.jpg
Øverste tatt på fredag, nederst tatt nå i kveld...(vet ikke om den nederste har fått tørket skikkelig...) - men synes nesten den nederste er svakere jeg! Får ringe om jeg ikke får 3+ på onsdag....

Hm, ja det gjorde jo ikke saken noe bedre... Vet ikke om det er grenser for hvor sterk den kan bli jeg.. Uansett så er jo ikke tre dager så mye forskjell. Krysser fingre for 3+ om noen dager!

Så rart du ikke fikk 3+. Legger ved bilde er min når den ga 3+. Syns den er ganske lik jeg.
4309e12bd817ad9c01554f2d6fe06e98

Back
Topp