Får helt vondt

Mammatil3små

Betatt av forumet
jeg har drevet å lest litt på bloggen til Victoria fra ph. Jeg får skikkelig vondt inni meg jeg.Sitter faktisk med tårer i øynene..[:(] Det er så masse dritt slenging der. Rett og slett mobbing.. Og ikke minst blogg innleggene til han Daniel hamnes. Han har tatt det bort nå, men der sto det rett og slett trusler til henne. Kan ikke fatte å begripe at en på 21 år kan holde på sånn.. Hadde jeg kjent Victoria hadde jeg anmeldt han..

Link?[:)]

Bloggen til victoria: http://victorianorrman.blogg.no
Bloggen til Daniel http://danielhamnes.blogg.no Men han har slettet det han har skrevet nå. Men det sto litt på seher.no av det han har skrevet

Hamnes-angrep
Den foreløpig siste Paradise-deltakeren til å kritisere Victoria er Daniel Hamnes, som på sin blogg fredag langet ut med kraftige skjellsord mot modellen.

«Dere kan samenligne Victoria med ei høne som skal kappes av hue! gled dere til det sykeste, DUMESTE, beste innlegget jeg noen sinne har hatt på min blogg. Sannheten om FITTE Victoria norrman kommer i morgen. Håper noen advarer henne om dette! For Victoria burde seriøst ikke snakke etter mitt innlegg i morgen! », skriver Hamnes.

ORIGINAL: Himmelblå

ORIGINAL: Mamma07/09

ORIGINAL: Himmelblå

Hvem snakker du om? Victoria fra ph???

Hu fra Paradise hotel..

åhhh.. Jeg følger ikke med, men så faktisk et halvt program for noen uker siden...[8D]

Jeg synes ikke synd på de dumme bimboene og sossegutene som er med på disse programmene. De er jo med bare for å bli skrevet om og liksom bli kjendiser, eller få fart på karieren sin...

Så når de blir med på et sånt program, må de tåle å bli kritisert... [:)][:)][:)]
Det er min mening. Null sympati her... [8D]

Joda, det er sant.Men jeg synes det er drøyt når dem begynner å komme med trusler om at dem vil drepe hun. Kaller hun for h*** og alt mulig annet dritt dem kan lire av seg..

mulig et dumt spm...men hvem er daniel? en tidligere deltager på paradise? så ikke de aller første episodene.

ORIGINAL: matvrak

mulig et dumt spm...men hvem er daniel? en tidligere deltager på paradise? så ikke de aller første episodene.

Ja, han var med på starten.. Sønnen t han lederen for frøken norge eller noe i den dur..

Back
Topp