Får helt angst!

MalinDalin

Forumet er livet
Sitter å ser på "I had no idea I was pregnant" hvor kvinner uvitende om graviditet føder på tolatter i fornøyelsesparker og cafeer, eller drar til legevakta med magesmerter og kommer hjem med en unge. Hvordan er det mulig? Det er helt utrolig og jeg får så angst haha. Takk og lov koster grav tester en femmer og et såpestykke her nede så om jeg er usikker så tester jeg... Blir så facinert av dette programmet!

tror det må være psysiksk fornektelse hvis det er noe som heter det?

I min tilfelle så kunne jeg aldri gå gravid i 9 måneder uten å skjønne at jeg er gravid

Vet ikke om kanalen eri Norge. Her heter den travel&living og i USA TLC. Fantastisk kanal!

Vet at den serien går på TLC i norge.

ORIGINAL: MalinDalin

Vet ikke om kanalen eri Norge. Her heter den travel&living og i USA TLC. Fantastisk kanal!

vi har begge disse kanalene...tlc heter vel tlc norge da her iallefall... pleier å se disse programmene av og til jeg også...jeg har aldri vært gravid men kan ikke levende forestille meg at jeg hadde kunnet gå gravid i 9 mnd uten å vite om det.

ORIGINAL: Hanane

I min tilfelle så kunne jeg aldri gå gravid i 9 måneder uten å skjønne at jeg er gravid

ORIGINAL: Hanane

Ja...skjønner virkelig ikke at man kan gå 9 mnd gravid og ikke skjønne noe...det fatter og begriper jeg virkelig ikke..

Back
Topp