får han ta seg en øl?

mb

Gift med forumet
Hei lurte bare litt på hvordan dere gjør det. Jeg har bare tre uker igjen til termin og i realiteten kan alt skje når som helst. Lurte litt på hvordan/ hvilke avtaler dere andre i samme situasjon gjør det nå i jule tiden. Kan han ta seg en øl eller litt vin med tanke på å komme seg til sykehus hvis fødselen starter. Litt nygjerrig jeg. Har ikke lyst å kjøre selv hvis fødsel er i gang

Den problemstillingen slipper jeg heldigvis.... hverken han eller jeg drikker, så den er grei! [:D]

Min samboer har bare tatt max 3 øl på lørdagskvelden hvis han har hatt lyst på, jeg syns ikke det hadde vært morro med en brisen mann ved min side under fødselen. I jula holder han seg til brus siden det er mindre enn to uker til terminen. Stoler ikke på drosje i julen nei. Litt må de også ofre syns jeg...he he..

Så nyttårsaften hos oss blir stille og rolig med kalkun, raketter og julebrus, det må vel være første gangen.[:D][:D]

Han har selv valgt å ikke ta seg noe alkohol denne jula, sier han SKAL kjøre til sykehuset om det skulle skje noe. Var på julebord i helga hvor han heller ikke ville drikke alkohol. Jeg har ikke bedt han om det. Men er litt godt å vite at er klar som sjåfør om det skulle være noe.

Tror jeg skal vise ham denne siden.....[:D] Så får han se hva andre velger å gjøre. Ha, ha

Alkoholfritt fungerer like greit!!![;)]
Ikke nødvendig å ta noen sjangser,skal han drikke får dere eventuelt ha noen andre til å kjøre og... Mest sannsynlig ønsker vel pappan å være ved sine fulle fem om dere havner inn på sykehuset og!

Har han vært inne på www.verdensbestepappa.com i forumet der? Start en tråd om alkohol med gutta der...

Vet ikke hva sambo gjør, men han har valget siden mamma skal kjøre til sykehuset. Hvis han skulle ha kjørt så hadde det vært null øl her i gården. Kjedelig og kræsje eller bli stoppet når man skal føde.
Klem

veldig lite problem her i huset..
vi skal feire hos foreldra mine som er avholdsfolk, og OM mannen min skulle få lyst på et glass med noe sterkt i (selv om det ikke blir servert [8D]) så er huset til foreldra mine fullt av sjåfører - mamma+pappa + 1 bror med lappen + en bror som kan lærekjøre - vil kansje ikke be minstemann om å kjøre, men det blir uansett ikkeno problem hos oss..

- mannen min fikk et glass vin forrige fredag da vi var i selskap hos noen venner, og det var visst ikkeno særlig godt lenger..
-kansje det er pappa-instinktene hans som blir sterkere?[;)]

Min har fått "drikkeforbud" og synes det er helt greit. Ting kan skje når som helst og bare en øl kan være nok til at han ikke kan kjøre til sykehuset. Vi har og en 6-åring som skal kjøres til venner når fødselen starter, så det er ikke verdt å ta sjansen.

Enig med deg, jeg syns heller ikke at det er verdt å ta sjansen... De får klare seg mned brus de også[:D]

Han får lov om han vil.. Men på nyttårsaften blir det litt problematisk sien jeg ikke får kjøre mer å vi ikke skal være her.. Men en øl eller to forandrer ikke dømmekraften hannes.. Å jeg tviler på at jeg plutselig må super akutt bort på føden rett etter han har drukket en øl.. Dessuten så kommer jo ambulansen om det er sååå akutt da.. Så ingen fare[:)]

Har ikke tenkt på det hele og store... huh,huh... nu har han tatt sæ en konjakk og det er to og halv time å kjøre til sykehuset, så håper at det blir ikke fødsel i kvell da...[;)]

Jeg synes det bare skulle mangle om ikke de også holdt seg vekk fra alkohol. Ihvertfall på slutten av svangerskapet.

Back
Topp