Får høre jeg venter tvillinger... *magebilde!*

VenterNummer2

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Jada... Får kommentar på at jeg venter tvillinger... Kjæresten har tvillinger i slekta, jeg har litt langt bak... Hva tenker dere..?
Jeg er 6+3, og magen er steinhard!! Dette er min nummer 2...ImageUploadedByBV Forum1368367499.008375.jpg

Å jeg har litt mage fra før, men laaaaangt ifra sånn som denne!

Hadde luft sist også, men ikke så hard mage. Var på ul for litt over en uke siden, og da sa legen at hun synes livmoren hadde utvidet seg mye... Skal tilbake om ca 1 uke på ny ul..

jeg vet jo ikke åssen magen din ser ut til vanlig!
men det er spennende da :)

Ganske stor mage ja, så skjønner at noen tror det. Venninna mi hadde også stor mage fra begynnelsen av, som også var hard. Hun får 4 og ikke 2 :)
hahaha! å guri!! er det på naturlig vis?

Ganske stor mage ja, så skjønner at noen tror det. Venninna mi hadde også stor mage fra begynnelsen av, som også var hard. Hun får 4 og ikke 2 :)

Firlinger???? Shit! Da hadde jeg fått noia!

Har mage fra før sjøl, men min er så langt bare full av luft;-) spennende å se om det lurer seg to småttiser inni der da:cool:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oi :) så spennende :) skikkelig mage du har fått :)
var i bursdag igår og ho ene som hadde vært der hadde ringt dit etter hun hadde kommet hjem og lurte på om jeg var gravid :s så magen er ganske oppblåst her nå ja .....

venter ett lite ivf mirakel i januar 2014

Back
Topp