Får gleder seg ikke lengre

Snartmammatil6

Andre møte med forumet
Pratet med pappaen til spiren i går, kort fortalt, han har en sønn fra før som hadde 4-årsdag i går, mor til gutten nekter han å treffe sønnen sin, samboeren min hadde en tøff dag i går forståelig nok, men han vet at jeg støtter han 100%. Da jeg pratet med han i går så han til meg at han har mistet all glede ved å skal bli pappa igjen, og at han ikke gleder seg, det såret meg forferdelig og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal sies at vi var enig om graviditeten. Er så lei meg nå :(
 
Uff.. Skjønner ikke at enkelte skal ødelegge for andre!

Jeg tror nok bf ikke har gode nok assosiasjoner med det å bli far, forståelig nok!

Skjønnet dette er vanskelig for deg, men tror nok dette kommer til å rette på seg etterhvert. Husk at han hadde en dårlig dag.

Stor styrkeklem til deg :Heartred
 
Off, forståelig at du blir lei deg! :(
Som Ønskefrue sier så hadde han en dårlig dag og. Jeg tror også at dette vil bli bedre etterhvert.

Ta han med på alt du planlegger, så vil han nok bli engasjert han og!! :happy:
Klem til deg! :Heartred:Heartred
 
Så leit å høre, mulig gårdagen har skyld i at han sa det han gjorde, men det er på ingen måte unnskyldning vel å merke. Det må ha gjort veldig vondt å høre :Heartred Han har jo ønsket graviditeten siden dere var enige, så håper han unnskylder seg veldig raskt. Sier som de over, inkluder han mest mulig og ta han med på dine tanker og ideer/ planer ang svangerskapet, innkjøp og alt som hører med. God klem til deg :Heartbigred
 
Jeg forstår alle de over her som sier at det sikker va pga. Det som skjedde i går, men det er så aldeles ikke noen unnskyldning. Om han var enig i å få en baby, så kan han ikke bare si sånn. Greit at moren til sønnen hans ikke er den greieste akkurat, men det har ingenting med deg og gjør, og burde ikke gå utover deg. Han burde si unnskyld øyeblikkelig, og han burde skjemmes for at han sa noe slikt til deg.

Mulig fikk syns jeg er slem,,, men jeg er hormonell og tror egentli at jeg hadde syns det samme uansett...
 
Jeg forstår alle de over her som sier at det sikker va pga. Det som skjedde i går, men det er så aldeles ikke noen unnskyldning. Om han var enig i å få en baby, så kan han ikke bare si sånn. Greit at moren til sønnen hans ikke er den greieste akkurat, men det har ingenting med deg og gjør, og burde ikke gå utover deg. Han burde si unnskyld øyeblikkelig, og han burde skjemmes for at han sa noe slikt til deg.

Mulig fikk syns jeg er slem,,, men jeg er hormonell og tror egentli at jeg hadde syns det samme uansett...
Jeg syns overhodet ikke det er greit, men det er da ikke bare mor som får lov til å ha følelser heller. Det kan umulig være lett for noen av dem.
 
Tusen takk før svar alle :Heartred ikke pratet med han etter det han sa, han kommer fra jobb på onsdag, håper vi kan sette oss ned å prata skikkelig da
 
Huff klemmer til deg! Han hadde nok en vond dag i går, kommer nok til å gå seg til, bare gi det litt tid.
 
Back
Topp