får et nei = grining

Buebe0708

Elsker forumet
Nicolas begynner å grine skikkelig nokså hver gang han får et nei, uansett hva det gjelder.
Jeg lar han bare grine til han er ferdig og ingnorerer han totalt. Opphalder han seg samme sted som Sebastian og jeg må han gå ut i ganga og grine der..

Flere som er flinke til å grine når de får et nei?

Mye syting er det her for tiden uten tvil, blir gal til tider[&:] Hun begynner å syte for absolutt ALT!
Pleier å si at hvis hun ikke kutter ut snart så får hun gå i senga si og syte, det bruker å hjelpe litt..... Håper virkelig at det bare er en overgang, for dette er slitsomt, spesielt med tanke på at jeg kjenner at graviditetshormonene mine begynner å trø til, lunta er ikke mye lang for tiden [&:]

Har blitt sann her også i det siste.. Men har vært mye forandringer nå, han har jo nettopp blitt storebror og for noen dager siden reiste pappaen på sjøen igjen også.. Så kan være en prøvelse noen dager, ja [:D] Får så vondt i mammahjertet når han gråter også, ser jo ut som hele verden raser sammen fordi han får et nei [:D] Men han får ikke gå rundt å sutre, da må han på gangen til han tar seg sammen igjen [;)] 

Jepp, enten grining, eller så fortsetter ho berre å gjenta spørsmålet..for nei var ikkje rette svaret liksom. Blir litt sprø her også ja! Må berre la vere å svare ho til slutt. Eg seier aldri nei utan å også gi ho ein grunn til at eg seier nei. Det er veldig viktig. Og sjølv kor sta og grinete ho er, så får ho med seg grunnen min. Og neste gong same situasjonen oppstår gjentek ho ofte det eg har sagt. "Det kan eg ikkje gjere, fordi sann og slik..osv" Så litt får ho jo med seg da. Det er ikkje så ofte vi har samme kampane omigjen, unntatt nokre daglige ang. påkledning og bleieskift [&:] Og ho må berre få grine frå seg når ho først har begynt, nyttar ikkje å prøve å avlede ho heller.. Eg gir meg aldri da, så det er forhåpentligvis ei fase som går ganske fort over dersom ein er veldig konsekvent. Fint å vere meir sta enn ungen sin, men fy kor monge gongar eg har telt til ti, tjue, og tretti siste månedane!!!

Back
Topp