Får en gutt!

Molsy

Forumet er livet
Vært på ul idag og fått vite at vi får en liten gutt, var ikke noe tvil der, stellet var i orden for å si det sånn. tihi  

Hei, jeg var 19.januar og fikk også beskjed om at det lå en liten gutt i magen min. Vi så også utstyret, og det syntes faktisk ganske så godt....hehe. Må vel ha arvet det fra et sted vel.......hm!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: gira

Hei, jeg var 19.januar og fikk også beskjed om at det lå en liten gutt i magen min. Vi så også utstyret, og det syntes faktisk ganske så godt....hehe. Må vel ha arvet det fra et sted vel.......hm!![:D][:D][:D]

Hehe ja var det gubben ville ha det til også [;)]

Hei Molsy! Artig at dere endelig fikk vite det [;)]

Så gøy!! Gratulerer!!![:D]

Hei[:D]

Gratulerer så mye[:D] Jeg venter også gutt - har termin 23.mai 06

Så morsomt at dere fikk vite det. Vuderer 3D UL for å få sett det....

Gratulerer med den gode nyheten![:)] Har fått vite at vi skal ha en jente, men skal på 3D ul om 3 uker så da rekner jeg med at vi får vite det sikkert!

[:)]Gratulerer!! Så morsomt [:)] 
Det er like morsomt uansett hva kjønnet blir, men det å faktisk vite om en får gutt eller jente, synes jeg er så fint, for da vet jeg liksom "hvem" jeg bærer på[;)]
                 Vi venter også en gutt[:D] 

Takk takk alle sammen. Ja det er greit å kunne slutte å kalle babyen for: barnet, ungen, babyen, den, det osv [;)]

Skulle ønske vi hadde 3d-ul her i Trondheim også, da hadde vi garantert dratt på det. Lykke til dere som skal på det [:)]

vi får også en gutt, deilig og vite hva det blir, fint og kunne forholde seg til det, skal på 3D ultralyd i uke 28 ca. Det blir nok en flott opplevelse.har hatt 8 ul allerede men blir ikke det samme...

Back
Topp