Får eg komme inn hit?:)

lykkeliten123

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Hei. Eg har termin 26.januar, er 12 veker på veg fredag. Så neste veke begynner eg vel å sei det til familie og dei nærmaste vennene. Gruer meg veldig til å fortelle jobben om enda eit svangerskap, men må berre hoppe i det snart. Vurderar å ordne møte med personalansvarlig i staden for sjefen. Det er ei dame, og ho er ikkje like surrete som sjefen sjølv:p men da blir det ikkje før i slutten av juli, når ho kjem att fra ferie.

Er 24 år, og har to gutter fra før født i juli 12 og sept 10. Så blir 3 ganske tette barn, nesten 3 år og 5 mnd mellom eldste og yngste:)

Klart du får komme inn hit, velkommen skal du være og gratulerer med en ny bebis i magen.

Velkommen og gratulerer! Det kan vel kanskje vere like greit å fortelje det til personalansvarlig, spesielt dersom ho kan vere behjelpelig med tilrettelegging av arbeid :-)

Hei! gratulera og velkommen hit :D så tøft med 3 så tette :) di blir nok godt knytta sammen :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Gratulerer så mye og lykke til med å fortelle den store nyheten til familie, venner og arbeidsgiver :)

Jeg har også 3 tette og venter nå nr 4 som også blir med i rekken på tette barn :) Har 33 mnd mellom eldste og yngste og så blir det ca 17 mnd mellom yngste og spireliten :) (født nov 09, aug 11, aug 12 og termin jan 14)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Velkommen :D kommer til å gå så bra med 3 tette barn :)

-mobil taster-

Gratulerer og velkommen hit :)

Gratulera og velkommen! :)

Tusen takk for alle gratulasjoner:)
Kjenner eg grua meg litt til ein til, men alt går seg til:p

Nr.4? Veldig sprekt av deg, overraskelse2014!:) Er det ikkje travelt? Er jo veldig kjekt for ungene med så mange søsken, og dei får jo mykje glede av kverandre når dei blir så tette!:)

Back
Topp