Får du tid til egenpleie?

M

Moderator Linda

Guest
Har de kome såpass inn i rutiner at du får god tid til å pleie deg sjølv i kvardagen? :)
 
God og god tid fru blom :hilarious:

Det går bedre enn forventet! Ble alenemor når minste var 2 mnd, men mamma/bestemor har flyttet inn her så jeg er veldig heldig. Jeg tar meg av stort sett alt som har med barna å gjøre, men mamma er en racer på rydding og husarbeid. Med gode rutiner så slipper jeg å gjøre klesvask ol når barna har lagt seg så sann sett får jeg litt tid til meg selv. (Begge er i seng innen 20:00, senest). Men egenpleie ala negler, hår og dill bruker jeg fint lite tid på, sånt har ikke betydd så mye etter at jeg ble mamma :)
 
God tid og god tid... Har ihvertfall bedre tid til meg selv nå som jeg er i permisjon, enn når jeg jobber fullt i tillegg til 4 barn. Er vel ikke rutinene og baby som er avgjørende, mer hele hverdagskabalen med alle sammen. Men jeg får trent 3 ganger i uken, farger bryn, legger stort sett lett hverdagamakeup, er til frisøren i ny og ne, og unner meg lange dusjer når mannen er hjemme. Det er godt nok for meg.
 
Jeg er ute med venninner ca 1-2 ganger i mnd på kvelden. Nå mott jul blir det nok litt mere. Signe spiser 2 måltider med ordentlig mat og tar flaske ved behov. Blir 6 mnd om noen dager.
 
Muligheten er der, men har ikke energi og lyst til å gjøre så mye annet enn å ligge på sofaen på kveldstid. Ettermiddag mellom bhg og legging pluss helg er familietid. Men jeg prioriterer å trene alene (uten joggevogn) et par kvelder i uka. Lillebror kan legges fint uten pupp, så i teorien kan jeg være borte fra 16-03. Men det skjer ikke:hilarious:
 
Back
Topp