Får du tid til egenpleie?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Har de kome såpass inn i rutiner at du får god tid til å pleie deg sjølv i kvardagen? :)

Absolutt ikke... Han sover fremdeles kun i bevegelse eller på fanget.. og ellers vil han bare være på fanget...

Overhode ikke. Skal jeg dusje, må jeg løpe mens hun sover eller så er hun hylende i vippestolen (inne på badet med meg såklart)

Jeg skal sååå ha meg en hel helg alene på spa hotell når jeg er ferdig med å amme til sommeren

Hadde begynt å få fin rutine på han, helt klokka ble stilt på søndag av en eller merkelig grunn.

Nei så absolutt ikke!
Men trøster meg selv med at min tid kommer.
Selv om det er dypt savnet, og kunne få seg frisørtime, en deilig dusj på sparket osv...

Ja. Han liker å sitte i vippestolen eller ligge på gulvet med lekene sine i perioder, så har tid. Verre med ork. :p Har uansett aldi brukt mye tid på egenpleie.

Pleier dog å vente med dusjing til mannen kommer hjem, med mindre jeg tenker å dusje lillemainn også. Kan bruke mye lengre tid om mannen er hjemme nemlig. :p

Dusjer hver morgen mens babyen ligger på matten på gulvet. Han gurgler og prater mens jeg nyter dusjen. Få ogSå egentid de halvtimene han sover på dagen. Forter meg inn å lager en kaffe;) Gjør ingenting mens han sover!

Får tatt meg en dusj innimellom når frøkna sover, og slenger som regel litt sminke i fjeset før jeg skal ut døra. Men utover det er det fint lite egenpleie, prøver å få unna litt husarbeid når frøkna sover. Jeg har jo tid på kveldene når ungene har lagt seg, men da prioriterer jeg tv-serier og strikking.

Stellebordet er rett ved siden av vasken, og inntil veggen på andre siden, så får fiksa meg mens lille ligger litt uten bleie. Han trives godt på stellebordet. Og trives i vippestol om jeg har den på kjøkkenet eller på badet. Så egenpleie er ingen problem. Han sovner fra 19-20 på kvelden, og da har jeg timene fram til jeg legger meg. Er også annenhver fredag på dans, og på gymen hver lørdag mens papsen har lille. Og har barnevakt i ny og ne. Føler at jeg har en strålende balanse :D

Back
Topp