Får du tid til å trene med baby i hus?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Jeg er med på mor/barn-trening som ledes av fysioterapeuter. Trener en gang i uka nå, og har tenkt til å øke til to ganger i uka etter påske. Er utrolig fornøyd med opplegget, og det er sååå deilig å trene. Og i tillegg blir man mint på å trene bekkenbunnen ;-)

Skulle gjerne trent på studio, men synes det blir vanskelig med den lille på slep. De har barnepass, men føler ikke de klarer å passe en så liten baby:S Så her er det bare trilleturer, men vil ikke akkurat påstå at det er trening:P

Nei, men man kommer langt med mosjon. Kjenner d er godt å guffe opp noen bakker med sola i nakken :) Veldig godt for psyken og!

Jeg prøver :P Trener her hjemme to ganger i uken med lillesøsteren min, og har Xbox Kinect jeg prøver å bruke hver dag, og som er veldig slitsomt :)

Jeg prøver :p Trener her hjemme to ganger i uken med lillesøsteren min, og har Xbox Kinect jeg prøver å bruke hver dag, og som er veldig slitsomt :)

det var lurt! Det har vi også, kanskje jeg må bli flinkere til å bruke den :-)

Var på sats i dag, tok en titt på minisatsen de hadde. De hadde jo lekegrin, babygym og vippestoler til de minste. Så lurer litt på om jeg skal begynne å trene litt allikevel, kanskje det fungerer å ha med den lille allikevel?!:P

Så greit for dere som bor i litt større byen som har barnepass og diverse på trenings senteret. Jeg går hver dag når det er fint vær og trener når jeg har lyst foreløpig. Må vel begynne å trene litt mer fast. Men haster ikke for min del, er gått ned alt etter fødsel så:)

Så greit for dere som bor i litt større byen som har barnepass og diverse på trenings senteret. Jeg går hver dag når det er fint vær og trener når jeg har lyst foreløpig. Må vel begynne å trene litt mer fast. Men haster ikke for min del, er gått ned alt etter fødsel så:)

Så deilig at du har gått ned alt da! Her sitter det forsatt igjen på rompe og lår :P

Kiloene er også borte her (hvertfall sist jeg veide meg), men trenger jo fortsatt å stramme opp litt. ;-) Og det er også en fare for at det har kommet på en kilo eller to også. Har så innmari lyst på godsaker hele tiden :-p

Burde nok stramme opp litt her og der jeg og. Må bare bli strengere med meg selv! Spiser bare søtsaker i helgene, og drikker ikke brus lengre, så håper det hjelper litt på å holde vekk kiloene:)

Selv om jeg trener, har jeg ikke gått ned mer enn et par kilo etter fødselen.. har fortsatt igjen 12 kg å gå ned, men det går treigt.. :p Litt varierende selvbilde her i gården.. Men får vel bare gi det litt tid..

Trening har jeg aldri vært flink til..og sliter i tillegg med masse migrene/hodevondt. (Noe trening kanskje kunne kurert..?! Ond sirkel.) Har nesten tatt igjen startvekt,men føler kroppen har endra seg... Fettansamling på midten?! :p

Har og problemer med masse migrene og hodepine, trening har ikke kurert det her men har aldri vært noe glad i trening selv, var mye flinkere før, for 5 år siden. Hehe. Har lasta ned en ny app hvor man kan logge hver gang man løper, går, jogger osv med gps. Viser hvor man kalorier osv man har brent og man kan adde venner sånn at man kan presse hverandre. Kjempe greit!:)

Migrene er det jeg er mest sint på her i livet,akk.
Endomondo? Brukte den masse under graviditeten,mest til gåturer,frem til kynnerne stoppa meg da. :)

MapMyRun heter den jeg bruker, kjempe greit:-)

Back
Topp