Får du solgt noe i eplabutikken din?

Dramadama

Gift med forumet
Ja det lurer jeg på!!
Får du solgt noe av det du lager?
Hvor annonserer du det du har for salg?
Tjener du noe på det, i forhold til arbeidstimene du har lagt ned?
Og hva lager du, og hva selger du mest av?

Mange spørsmål her nå ;)

Dramadama skrev:
Ja det lurer jeg på!!
Får du solgt noe av det du lager? Ja, har solgt nesten alt jeg har lagt inn, samt noe bestillingsvarer.
Hvor annonserer du det du har for salg? Har ikke annonsert noen sted, he he! La inn på scrappebloggen min, men det var etter jeg hadde fått de fleste bestillingene. Men har midlertidig stengt butikken nå for jeg har ikke tid :(
Tjener du noe på det, i forhold til arbeidstimene du har lagt ned? Tjener jo noe, men er ikke sånn at jeg kan slutte i den vanlige jobben min, he he!!
Og hva lager du, og hva selger du mest av? Det går mest i kort og dørskilt. Noen strikkepinneesker har det også blitt.

Mange spørsmål her nå ;)

Takk for svar og opp igjen :P

Nei har ikke solgt en dritt
Men regna ikke med det heller... men plutselig en dag så kanskje jeg får salg.. får bare fortsette å legge inn varer så får jeg se om ett eller annet faller ismak for noen

jeg fikk faktisk min første bestilling via eplabutikken min  går! på en calometry..(sånn strikka pannebånd som er smal bak) Ble litt paff! Annonserer ikke noe annet enn på bloggen min...og har ikke så mye ute der enda...

Heller labert... Men for å være ærlig har jeg ikke gjort så mye ut av bildene der, i forhold til å gjøre plaggene ekstra salgbare. Så epla`n min bare er der, har visst ikke vært logget på på to-tre mndr. nå...emoticon

Bouncing buttplug skrev:
eplabutikk? What did I miss??

Masse "butikker" på epla.no :)

Btw: Jeg hadde mitt første salg 10 minutt etter jeg hadde laget butikken, før jeg selv hadde skjønt jeg hadde åpnet den, ha ha ah!!! :P Snakke om kløne, he he!!

Selger bra på denne tiden av året, får mest bestillinger da så det blir ikke registrert riktig antall på butikken da mange vil ta det 'privat'. Men det gjør ikke noe 

http://epla.no/shops/vakreverden/ er butikken min

jeg tjener ikke noe i forhold til hvor lang tid det tar å lage varene da, men såpass at jeg kan kjøpe mer garn som jeg kan kose meg med  pluss tilbehør. Så da er det greit! Er jo derfor jeg har butikken og da, så jeg slipper å overlesse huset med ting jeg lager 

Læidy Bla Bla skrev:
Selger bra på denne tiden av året, får mest bestillinger da så det blir ikke registrert riktig antall på butikken da mange vil ta det 'privat'. Men det gjør ikke noe 

jeg tjener ikke noe i forhold til hvor lang tid det tar å lage varene da, men såpass at jeg kan kjøpe mer garn som jeg kan kose meg med  pluss tilbehør. Så da er det greit! Er jo derfor jeg har butikken og da, så jeg slipper å overlesse huset med ting jeg lager 

Lady Bla osv. Har du votter i ca str 6 år - i "sælbumønster"... Ser du har til herre og dame ,men jeg er på jakt etter slike til barn!!! (Har til meg selv,gubben og eldste sønn - både som vott og fingervott ,og vil at minsten skal ha også....) Flotte produkter på siden din i alle fall!

MICAmor skrev:

Læidy Bla Bla skrev:

Lady Bla osv. Har du votter i ca str 6 år - i "sælbumønster"... Ser du har til herre og dame ,men jeg er på jakt etter slike til barn!!! (Har til meg selv,gubben og eldste sønn - både som vott og fingervott ,og vil at minsten skal ha også....) Flotte produkter på siden din i alle fall!

Så utrolig koselig å høre! Tusen takk 
Har ikke noe akkurat nå, og har ikke mulighet til å starte med prosjekt før om ei uke pga flere bestillinger akkurat nå. Men kan selvfølgelig skrive det opp å lage et par. Legger de ut i butikken som reservert så kan du se på de om du vil ha de? Send meg mail da på mona.ne@hotmail.com så kan vi ordne en avtale om du er interessert på tross av litt ventetid.  (på bedring av en forkjølelse akkurat nå så ting står på vent da jeg ikke er så interessert i å hoste på ting som andre skal ha)

Drømmeren skrev:
Men regna ikke med det heller... men plutselig en dag så kanskje jeg får salg.. får bare fortsette å legge inn varer så får jeg se om ett eller annet faller ismak for noen

link?

Læidy Bla Bla skrev:

Drømmeren skrev:

link?

http://epla.no/shops/smykkerier/ 

Drømmeren skrev:

Læidy Bla Bla skrev:

Drømmeren skrev:

link?

Kjempeflink! Synes du har fine varer jeg! Et tips kan være å ta bilder i lysere omgivelser for å minske skygger og kanskje på en hvit bakgrunn, og noen nærbilder  Synes engleøredobbene er så skjønne!

Læidy Bla Bla skrev:

Drømmeren skrev:

Læidy Bla Bla skrev:

Drømmeren skrev:

link?

Kjempeflink! Synes du har fine varer jeg! Et tips kan være å ta bilder i lysere omgivelser for å minske skygger og kanskje på en hvit bakgrunn, og noen nærbilder  Synes engleøredobbene er så skjønne!

Takk... ja jeg er veldig fersk på både butikk og med laginga.. så tar til meg alle tips jeg kan få
emoticon

Drømmeren skrev:

Læidy Bla Bla skrev:

Drømmeren skrev:

Læidy Bla Bla skrev:

Drømmeren skrev:

link?

Takk... ja jeg er veldig fersk på både butikk og med laginga.. så tar til meg alle tips jeg kan få
emoticon

Starta veldig fiklende selv jeg, så bare vent du, det blir knallbra snart :) Ordne deg ei facebook side til butikken din så kan du reklamere der og  går sent men det går på min :)

Læidy Bla Bla!

De første tøflene inne på butikken din der, de lilla - de sendte jeg mail av til mannen for flere måneder siden og sa at DISSE vil jeg gjerne ha i mammagave etter fødselen denne gangen

Lurer på om jeg bør purre litt på ham kanskje Altså - minne ham på det, mener jeg!

Drømmeren skrev:

Læidy Bla Bla skrev:

Drømmeren skrev:

link?

Mye fint du har i butikken din! 

Trone skrev:

Bouncing buttplug skrev:
eplabutikk? What did I miss??

Masse "butikker" på epla.no :)

Btw: Jeg hadde mitt første salg 10 minutt etter jeg hadde laget butikken, før jeg selv hadde skjønt jeg hadde åpnet den, ha ha ah!!! :P Snakke om kløne, he he!!

Litt som ebay??

Læidy Bla Bla skrev:

Drømmeren skrev:

Læidy Bla Bla skrev:

Drømmeren skrev:

Læidy Bla Bla skrev:

Drømmeren skrev:

link?

emoticon

Starta veldig fiklende selv jeg, så bare vent du, det blir knallbra snart :) Ordne deg ei facebook side til butikken din så kan du reklamere der og  går sent men det går på min :)

Kan prøve på det når jeg får lagt inn flere produkter... har mye mer jeg har laga , men har på en måte glemt litt av butikken siden jeg følte det var litt miss da ingen bestillte noe
Men kan prøve å få lagt inn noen av di siste tingene mine også... så får jeg se

Back
Topp