Får du jente eller gutt?

Får du jente eller gutt?

• Antall som har svart
    34
Alt tydet på jente på TUL 13+1 :) Han var ikke helt sikker, da, men siden magefølelsen vår også sier det tar vi utgangspunkt i det.

Jm trodde kanskje gutt på ul uke 14.. men usikker siden vi ikke fikk sett fra siden, kun bak fra.. så vi avventer litt å ser etter oul 30.juni :)

Håper vi finner ut av det på ul på tirsdag (13+4) vet ikke om legen vil se på det men har tenkt å spørre [emoji56]

Fikk vite jente 15+1 :smug:

Jeg må vente til slutten av juli for min 16-19 ukers kontroll kom midt i ferien dems. Så da må jeg vente til jeg er 20 uker med å få svar. Håper bare kjønnet er lett å se da. Hørte det var vanskelig hvis magen vokste seg stor.

Prøvde å spørre om legen såg kjønn igår, men hun var bare opptatt av å se hjerteslag osv. Pluss hun hadde bare innvendig ul tilgjengelig og når jeg var komt så langt som 15+ så ble den formen for ul litt mindre tydelig.

Så vi får smøre oss med tolmodighet i noen dager/uker til..

Prøvde å spørre om legen såg kjønn igår, men hun var bare opptatt av å se hjerteslag osv. Pluss hun hadde bare innvendig ul tilgjengelig og når jeg var komt så langt som 15+ så ble den formen for ul litt mindre tydelig.

Så vi får smøre oss med tolmodighet i noen dager/uker til..

Legen min ville heller ikke se etter kjønn (uke 14). Sjekket alt mulig annet da.
1 mnd til neste sjanse på å få svar [emoji6]

Så vanskelige de er disse legene [emoji23] men som legen sa igår er vell det viktigste at barnet(barna) er frisk.

Jeg bare dør på meg av nyskjerrighet i mellomtiden! [emoji6]

Ja, jeg har liksom ikke noe sterkt ønske ene eller andre veien. Men når man vet kjønnet/ene, kan man liksom forestille seg hvordan livet blir fremover [emoji5] Blir noen lange uker... [emoji28]

Ser ut til at det er ei lillesøster i magen. men legen var litt usikker siden det var tidlig var 13+4 i går. Hadde en guttefølelse så blir Spennede å se!

Ja, jeg har liksom ikke noe sterkt ønske ene eller andre veien. Men når man vet kjønnet/ene, kan man liksom forestille seg hvordan livet blir fremover [emoji5] Blir noen lange uker... [emoji28]
Helt enig! Blir litt lettere å se for seg alt etterpå fødselen...

Back
Topp