Får du ekstra oppfølging til jordmor?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Hva er årsaken til at du får ekstra oppfølging og er du fornøyd? :)

Har ekstra ultralyd, for å følge med på veksten til baby.
Pga min bmi og at er han for stor så må det vurderes ks

Veldig fornøyd med første vektkontroll, snill og høflig jm som forklarte og tok seg tid.
Andre runde var ikke like hyggelig, han var mest opptatt av min bmi, så ikke på papirene mine, og tok ingenting seriøst. Målene han fikk av hode stemte ikke overens med noen ting, og hvordan baby låg på kurven sin fikk jeg ingen forklaring på.. Ringte inn til sykehuset i forrige uke og ga beskjed om at jeg ikke ønsker denne mannen igjen.

Nei. Har hatt en samtale med overlegen på føden om fødselsangst, noe jeg ikke har, men som legen trodde jeg mente når jeg sa barseldepresjon. Da fikk jeg en ekstra ultralyd bare "for sjov" :)
Utover det går jeg kun til vanlige svangerskapstimer hos min fastlege. Holder det for min del.

Nope. Jordmor sa opp jobben her i kommunen, og da ble vi plutselig uten jordmor..! Så da forsvant igrunnen all info som pleier å komme derfra...! Ny jordmor starter 1.sept, men da har hun omvisning. 4.sept har hun gjennomgang av prosedyrer. Jeg fikk time 5.sept, men det er dagen etter termin...! Ja, sååå.. Neida..!

Får oppfølging med ultralyd pga lav fødselsvekt på første barnet [emoji4]

Back
Topp