får dere.....

diddle

Betatt av forumet
noen ganger magesmerter som kjennes lik ut de når man må akutt på do med diare? [:'(]Har hatt det slik i tre dager nå,får på ettermiddagen/tidlig kveld.....er så ekkelt....[:D][:)] går på do, og da må jeg jo bommelomme, men kan få slike tak etterpå også.Er ikke helt som de første takene med menslignende smerter, men de er i samme område......[8|]

Nei, men hadde sånt med nr 1 [:)]

Nå kjenner jeg i grunnen lite.. litt murring, og strekk hvis jeg reiser meg brått..[:)]

ORIGINAL: semine

Nei, men hadde sånt med nr 1 [:)]

Nå kjenner jeg i grunnen lite.. litt murring, og strekk hvis jeg reiser meg brått..[:)]

Signerer denne!

Jeg får sånn...
Hatt det ganske ofte, men som regel en times tid etter jeg har stått opp, og da gjerne etter jeg også har spist frokost.
Føler at det er noe jeg ikke burde spist, siden jeg blir sånn.. Men det er uansett hva jeg spiser.
Og jeg kan gjerne gå sånn til jeg har bommelommet 2-3 ganger fra morgen til ettermiddag.
utrolig slitsomt, og jeg vet at det ikke er diarè som går. I såfall har gubben ett utrolig godt immunforsvar, og det vet jeg at han ikke har... så er nok bare meg i huset som sliter med denne bæsjen. hehe..

Får håpe det går over snart... Er også første svangerskap på meg:)

Tusen takk for svar jenter!![:D][;)] man uroer seg jo for så mye, så det er godt å vite at det er flere som har det likens, da er det jo normalt[:D][;)] har ikke hatt slike tak idag heldigvis, bare murringer[:D] og kvalmen har ikke vært så ille heller, en god dag[:D][;)]

Back
Topp