Får dere vondt?

jealie28

Gift med forumet
Får så vondt i magen når jeg nyser....noen som har det samme? Den strammer seg liksom så veldig, ordentlig ubehagelig...

Innimellom;) Men ikke hver gang.

Ja! Men syns det hjelper å bøye seg ned mot knærne like før jeg nyser, da er det stort sett ikke vondt

Ja, eller når jeg hoster. Det sprenger/stråler i eggstokkene [&:]

Ja, kjenner det godt. Men hjelper å bøye seg som andre har nevnt [:)]

hjelper også å ikke holde igjen, hvis man gjør det, men la alt fyke. Er jo ikke særlig pent, men man kan i hvertfall gjøre det hjemme=) (Husk papir=P)

ORIGINAL: vilbli3

Jepp.. Hjelper å å bøye kroppen litt i det du skal nyse [;)]

det kommer et par gloser når jeg nyser...
er akkurat som at reka tar igjen...

Får også skikkelig vondt når jeg hoster. Og jeg hoster hele tiden :( Men er det noen andre som for vondt sånn på sidene av magen når man f.eks snur seg i sengen?

ORIGINAL: Bitteliten89

Får også skikkelig vondt når jeg hoster. Og jeg hoster hele tiden :( Men er det noen andre som for vondt sånn på sidene av magen når man f.eks snur seg i sengen?

Ja, eg kjenner det også når eg snur meg.. spesielt viss eg snur meg litt brått eller strekker meg ut samtidig.

ORIGINAL: neselo

Ja, eller når jeg hoster. Det sprenger/stråler i eggstokkene [&:]

jaaaaa!
Hurra!!! :D

nei... ikke hurra kanskje....! :)

ORIGINAL: ¤toby¤

Ja! Men syns det hjelper å bøye seg ned mot knærne like før jeg nyser, da er det stort sett ikke vondt

ja.. men syns ikke det er så vondt.. men innimellom får jeg noen ordentlige tak i lysken på høyre side som kan være veldig vonde..

ORIGINAL: WishMeLuck

jaaaaa!
Hurra!!! :D

nei... ikke hurra kanskje....! :)

Hehe, det jeg tenkte også....men bare fordi jeg så det var normalt[:D][:D][:D]

Takk for svar jenter, nå ble jeg lettet[:D]

Back
Topp