Får dere til å...

babysykigjen

September 2013 <3
Trene noe om dagen? Jeg hadde store planer, men nå handler dagene om å komme seg gjennom de på best mulig måte. Målet er fortsatt å få til trening.

Trena 4 dager forje uke, og 3 dager uka før, planer om samme denne uken:) føler mindre av symptomene når jeg trener merker jeg.

Hadde store planer om å trene, men iom at jeg har blødd litt og har murringer så drøyer jeg treninga.. Iallefall til etter jeg har vært hos legen om 1 uke

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Med tanke på at dagene tilbringes på sofaen/over doskålen blir det lite trening. Satser på å komme sterkere tilbake på treningsfronten når kvalmen gir seg :)

Jeg trener vanligvis zumba to dager i uken, i går hadde jeg seinvakt så da fikk jeg ikke gått men da gikk jeg tur i stedet. og i dag skulle jeg gå tur men småen her våknet med nesten 39 i feber... men i morgen er det zumba igjen :) gleder meg, for nå har jeg skeiet litt ut på matfronten i det siste og det er ikke bra, så i dag er det tilbake til å være flink :)

Ikke fått trent noe som helst etter Jul egentlig :/ får komme sterkere tilbake til mars når kvalme ol gir seg :P

Har ikke fått kommet meg enda, men skal på torsdag om formen er grei ;-) håper det!

Trente to ganger forrige uker pluss at jeg gikk en lang tur på søndag, og trente i en time i går... Kjenner det blir tyngre, selv om det jeg gjør nå er ganske lett. Frister mer å legge med ned for en hvil.

Back
Topp