Får dere sove?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg sliter veldig om dagen... er supertrøtt, men så fort jeg legger meg blir jeg liggende i timesvis og bare vri meg. :(

Jeg ligger vanligvis på siden og sover, men nå er det ubehagelig...det virker ikke som om magen synes noe om det i det hele tatt...så jeg ender på ryggen - og det er totalt umulig for meg å sovne :P

Det hjelper jo ikke akkurat at det er varmt om natten her heller...men vinduet står på vid gap og viften brukes flittig..

Noen tips?

Samme her.. Er kjempetrøtt hele ettermiddag/kveld, men får ikke sove når jeg legger meg :S Syns også det er litt ubehagelig å ligge på siden, akkurat som at det murrer og stikker litt mer da. Jeg skal prøve å legge meg litt tidligere i kveld, aner at jeg kanskje er litt overtrøtt når jeg først legger meg, at det er derfor jeg ikke får sove. Og skal prøve å ikke ta en ettermiddagslur, som jeg av og til pleier :P

Sliter med det samme! Sover som en stein midt på dagen men får IKKE sove på kveld/natt! Baaah! Og så varmt/jeg holder på å fryse ihjel på samme tid! Slitsomt dette her! Heldigvis veldig veldig verdt det!

Sliter med det samme! Sover som en stein midt på dagen men får IKKE sove på kveld/natt! Baaah! Og så varmt/jeg holder på å fryse ihjel på samme tid! Slitsomt dette her! Heldigvis veldig veldig verdt det!

Jeg har sluttet å sove på dagtid... men samtidig sov jeg BEDRE de nettene jeg faktisk sov på dagtid...så kanskje jeg burde teste ut å dagsove igjen.. :P

Jeg har sluttet å sove på dagtid... men samtidig sov jeg BEDRE de nettene jeg faktisk sov på dagtid...så kanskje jeg burde teste ut å dagsove igjen.. :P

Kanskje det er medisinen ja [emoji85] jeg sover ikke hver dag! Og 15 min er bedre enn lange økter! Jeg blir så dårlig om jeg sover en time eller mer og kommer meg da ikke opp igjen!

Jeg er også velsignet med god søvn, enn så lenge i allefall =)

Skal jage Jon Blund jeg ;)

Samme her.. Sliter fryktelig med å få sove om natten, selv om jeg er veldig trøtt. Må også på do hele tiden

Back
Topp