Får dere samme beløp utbetalt fra NAV hver måned?

Lykke79

Glad i forumet
Har fått over 6000 kr forskjell på to måneder jeg.. Kan det stemme a..?!

Får samme beløp hver mnd. Bortsett fra denne mnd da, siden det er nytt skattekort for 2011 med lavere prosent enn jeg hadde før.

hmm, d var veldig stor forskjell da.. men nav opererer vel med dagsatser og utbetalingene vil vel variere noe i og med at en ikke får betalt på helgedager...tror jeg[:)]

ikke samme beløp, fordi de teller dager, så er alt fra 20-23 arbeidsdager i mnd, så pleier å verrere en 2-300 kr. MEN i desember var jo beløpet veldig høyt pga halv skatt, er ikke det du tenker på?

Kan godt stemme hvis d er fra desember og januar du ser på.. var jo halv skatt i desember - derfor mere penger. Men ellers skal vel beløpet være sånn cirka lik..ikke mer så noen hundrelapper i forskjell fra gang til gang [;)]

Nei, sammenlignet oktober og januar.. Selvsagt må det være noe med NAV..[:'(] Får bare troppe opp med barnevogn og lønnslipper da..[&:]

Her hos meg er det tull denne mnd. de trakk 36% skatt og har hørt det har skjedd med fler-... [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]fikk 3000 mindre denne mnd enn jeg pleier

Jeg fikk også 3000kr mindre denne mnd[:@]
Men ringer nav i morgen,for må være noe de har gjort feil!!!!

hvis de kødder det opp hos meg så SLITER vi big time....

På mitt nav nå, så står det kun utbetaling av Barnetrygd på kommende betalinger til meg... DET blir jeg nervøs av...

ORIGINAL: iren85

Jeg fikk også 3000kr mindre denne mnd[:@]
Men ringer nav i morgen,for må være noe de har gjort feil!!!!

Sikkert trukket 36% hos deg og... de ska få høre imorgen vet jeg... kommer til å være jævli mye å gjøre for dem imorgen

Jeg får lønna som jeg fikk da jeg jobba, hadde fastlønn.

ORIGINAL: Sweetheart85

Jeg får lønna som jeg fikk da jeg jobba, hadde fastlønn.

hadde fastlønn jeg også, men den har de delt opp i dager.

Back
Topp