Får dere på ringene fortsatt?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Ja det er jo mange som må ta av seg ringene tidlig i svangerskap pga hovne fingre.. her har jeg hatt en morgen hvor ringen var i trangeste laget, men i ettertid har det gått bra :) har liksom aldri vært noe problem å ta av seg ringene i tidligere svangerskap men kjenner det sitter langt inne å ta av seg gifteringen.. den hører liksom til på fingeren!!

Vi forlovet oss da jeg var veldig gravid første gang, og måtte ta inn ringen etter andremann. Var nok mest hoven med første. Foreløbig går det fint denne gangen , uke 29 nå IMG_20200215_084319.jpg

Mine passer helt som før om morgenen, men noen kvelder har jeg skikkelige ring-merker på fingrene..

Passer enda her også. Men har mye mindre vann i kroppen denne gang, i forhold til sist svangerskap :)

Min passer enda men jeg er så redd den skal sitte fast at jeg har tatt den av og har den i et kjede rundt halsen istede. Just in case

Jeg bruker kun giftering, og den er trangere enn hva den var, men det går bra ennå. Må vel kjøpe meg et kjede å ha den i om ikke så lenge. :rolleyes:

Har lagt mine ringer bort for flere måneder siden. Nå er flere par sko for trange også:dead::(

Vi valgte å gifte oss uten ringer, fordi ingen av oss er glade i å gå med ringer. Har vel knapt hatt på ring de siste åra, så jeg aner ikke :)

Første graviditet så måtte jeg ta av ringen. Men nå i denne graviditeten så har jeg ringen på enda. :-) men nå er jeg 30 uker. Vet ikke hva som skjer om noen uker :laughing021 men husker jo hvor vanskelig det var å få på ringen etter jeg tok den av i første graviditet.
❤❤❤

Tok den av tidlig,da jeg merket at den var litt stram noen kvelder. Men det har ikke vært noe stort problem egentlig.

Back
Topp