Får dere ofte blomster av deres kjære?

Vi har vært sammen i 15 år og jeg kan nok telle på en hånd hvor mange ganger jeg har fått blomster.

Vet ikke nøyaktig hvor ofte men til bursdag, morsdag, datoen vi ble kjærester, valentin (selv om vi ikke gjør noe mer utav det) og hvis jeg har hatt en tøff uke kan han overraske med blomster :)

Jeg henger meg ikke opp i hvor ofte og syns ikke det at noen får ofte eller skjeldent blomster er tegn på noe som helst.

Vet om venninner som overøses av blomster men likevel er i pill råtne forholde og venninner som aldri får blomster, men lilevel har fantastiske forhold og menn. Det er selvsagt koselig med blomster i ny og ne, men det er tingene i hverdagen som avgjør og legger standarden syns jeg.

Så til alle de som leser tråden og lurer på hva det betyr at dere ikke får blomster eller skjekdent får. Drit i å sammenligne dere med andre. Dere vet om dere er elsket uavhengig av en blomsterkvast ;):Heartred

Her får jeg blomster hvert år på bursdagen min, fikk kjempe masse roser når jeg ble ferdig med master. :)MEN ingen roser etter at dattera vår ble født. :(Fikk derimot blomster til morsdag :) fikk blomster til 5 og 7 års forhold.
Får aldri noe på valentines dag eller kvinnedagen.
Han er flink til å overraske, det gjorde han i går også :)

1 gang men etter den ene gangen så lærte han at jeg ikke liker blomster hehe :p

Får blomster titt og ofte :) Kanskje litt fordi jeg ikke er flink til å ta vare på blomstene, så da er det ikke så farlig med buketter for de skal ut av huset etter et per uker uansett :p

Ja til morsdag, bursdag, og noen ganger til valentine selv om han vet at den dagen ikke er viktig for meg...
Hender han ser meg like en plante/blomster når vi går tur også husker han på det og vil kjøpe den til meg.

Har fått blomster 2 ganger, vi har vært sammen i et år.
Dog gjør han så mye annet som jeg egentlig setter større pris på, som å plutselig skifte på senga osv. :Heartred

Ja, han vet jeg elsker blomster, så det får jeg ofte. :D

Han er veldig flink med romantiske gester, både av de litt større, og de hverdagslige, som en post-it lapp på døren f.eks. :)

Hvis han kommer på det får jeg blomster til valentines og bursdag ;D ;DMen jeg må oftest mase litt på ham da :p:p:D:D

Fikk 30 røde roser på 30 årsdagen min, da hadde vi vært sammen i 3 mnd:P
Nei, blomster har jeg sagt han kan spare seg for (i hverdagen altså, koselig når man har bursdag o.l) :)

Nei heldigvis ikke, jeg et så utrolig allergisk :p Men får sjokolade da, mye bedre:happy:

Nope! Fått 1 gang, etter å ha vert veldig lei meg i en uke fordi han ikke kjøpte blomster til valentin, eneste eg ville/ønsket meg den dagen ;-) så får heller kjøpe det sjølv!
Og han veit eg blir utruleg glad for blomster! Meir glad for blomster eb gaver egentlig!

Back
Topp