Får dere mange komplement?

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Jeg prøver å være flink til å gi andre komplementer, og føler I grunn at mange jeg er rundt får det. Spesielt har jeg passet på å si til mine gravide venninner hvor fine mager de har o.l. Her er jeg 19+5, og det er ingen som har kommentert magen min. Ikke en gang mannen. Føler meg egentlig bare stygg og lubben.

Sambo er meget komplimenterende ang kroppen min. Han virker en smule betatt rett og slett, og såklart må man sole seg litt i glansen av d ;)
Ellers så er det lite kommentarer, annet enn "Oii så stor du er til å bare være halvveis", men jeg tar faktisk d som et kompliment og blir veldig fornøyd , da ser de iallefall at jeg er gravid :)
Sikker på at du ser nydelig ut :) ❤️

Ja, jeg får faktisk mange komplimenter på at folk synes jeg har en fin liten mage. De fleste tar litt på den samtidig:p

Mannen min er særdeles dårlig på komplimenter da, så han sier ikke noe. Det eneste han kommenterer er større pupper:rolleyes:

Mannen bryr seg ikke litt en gang, klarer vel ikke engasjere seg noe særlig før det har kommet ut tenker jeg :p Men han syns jeg ser gravid og ikke feit ut lenger i det minste :p
Damene på jobb gir meg kjempe mange koselige komplimenter! :)

Lite komplimenter enda men magen synes jo ikke så godt. Men virker som kjæresten syns jeg er enda finere enn før :-P

Jeg har veldig flinke venninner som sier jeg er nydelig og stråler og klér å være gravid.
Det er mest fra de som ikke kjenner altfor mangen som er gravid eller har vært det selv faktisk. Tror de bare syns det er helt utrolig at jeg har en baby i magen og at de gleder seg veldig :) ellers så er kjæresten min flink innimellom. Spesielt hvis jeg har sminket meg eller pyntet meg litt en dag så blir han veldig flink :p men det er ofte de dagene jeg ikke føler meg så bra selv og ikke orker så mye jeg har mest behov for det og da er han litt fraværende med komplimenter :p sånn er det vel i perioder.
I begynnelsen så var han bare så sjokket over fort fort brystene og magen vokste at istedenfor å si hvor fin jeg var så sa han: shiiiit så stor mage og pupper du har fått :p

Komplimenter nei! Hah :-P Det er noe mannen ikke har funnet ut av! Og enten om det er ungene mine eller elevene mine (er lærer), så er det mer observasjoner enn komplimenter, type "oj, du har stor mage" :-)

Ja er både og det:) og de fleste skjønner ikke og ser ikke jeg er gravid og 20 uker på vei. Med litt vide overdeler skjules den god:) ellers er mannen helt fabelaktig der! Går ikke en dag uten at han sier noe fint:) Han sier så mye pent til meg hver dag, utrolig koselig og det gjør så mye:)

Det er INGEN som har gitt komplimenter til meg heller, bare kommentarer på at" det begynner å synes nå" og "ja nå ser man at du er gravid". Mannen stryker riktignok på den nå etter oul, men sier ikke noe spesielt. Jeg tror det bare er rart for mange å faktisk si noe pent om en annens mage. Ikke tenk så mye på det. Kroppen din er på det mest fantastiske akkurat nå: det vokser et barn der!

Får komplimenter av samboeren min, han har alltid vært flink til det :) Nå når jeg er noen kg tyngre å føler meg som en hval sier han at jeg er like fin nå som før, å han elsker at kroppen min har forandret seg (les: pupper) :p
Har fått noen komplimenter fra andre for magen, kjempe koselig :) Har også fått spørsmål om hvor mange jeg har inni der..

Min kjære er flink til å gi meg små komplimenter gjennom dagen :-) Og når jeg sier at jeg føler meg fæl for tiden (har lagt på meg 11,4 kg siden jeg ble gravid, så på en dårlig dag føler jeg meg mindre vakker, for å si det pent), så sier han at jeg slettes ikke har lagt på meg andre steder enn rundt magen og fått litt større pupper :-) Det er jo godt å høre ;) Ellers så sier mange av venninnene mine at jeg har en nydelig gravidglød og gravidmage:D♡ De fleste må jeg oppdatere via snapchat o.l., siden de bor for langt unna til at vi kan møtes jevnlig :-)

Back
Topp