Får dere i dem mat ?

sas

Gift med forumet
Får dere i dem mat når de har så vondt? Helt umulig her. Grusomste jeg har opplevd. Gråten blir bare verre og verre. Prøvd i tre timer å gi han mat. Spist 20 ml. Er veeeeldig sulten , men hver gang han drikker kommer smerten. Typisk nakke barn, sa kiropraktor. Slik var det med William også. Jamie hyler nå, nesen blir tettere og tettere. Så stopper han helt opp for så å grine. Legger jeg han ned blir han krakilsk. Aldri har jeg hørt en slik gråt før. Han mister nesten stemmen. Skal til kiropraktor tirsdag. Nettopp gitt han sukker vann for å se om det hjelper.

Ja de sjedde hos oss idag. Sander har hatt magesmerter u to dager nå å har skreke mye.. Så ikveld var han kjempe sulten men kvar gang jeg prøvde å gi han mat så drakk han litt for å så stoppe opp å hul grine.. Slik holdt han på til han sovnet:3

ORIGINAL: *HelloKitty*

Ja de sjedde hos oss idag. Sander har hatt magesmerter u to dager nå å har skreke mye.. Så ikveld var han kjempe sulten men kvar gang jeg prøvde å gi han mat så drakk han litt for å så stoppe opp å hul grine.. Slik holdt han på til han sovnet:3
og hvordan har han det nå? Ser ut som sukkervann fungerte for han ligger på ammeputen og snorker. ,men litt urolig og smatter med munnen innimellom. Prøver å gi han melk igjen om en stund . Aldri opplevd han så ille før.

[:(][:(] uffameg, stakkars lillegutt.. får helt vondt av han :(

Krysser fingrene for at sukkervannet hjelper så han roer seg og kanskje får i seg litt mat også!

Håper tiden går fort til tirsdag og at behandling hjelper på smertene hans.

*God-klem til dere sas*

Nei det er helt umulig å få i Liv-Marion mat når hun har de gråtetoktene sine ... Hun skriker seg helt bort stakkar ! Manuell terapeuten sa at hun hadde en låsning i nakken og mellom skulderbladene . Her har vi nedtelling til onsdag , da er det ny behandling .

Han sover nå. klarte å drikke 80 ml faktisk også slapp han flasken og sovnet..Å ja..han sprutgulpet først ..så spiste han.

Takk for svar.

huff stakkars gutt... er han hysterisk får jeg ikke han til å ta pupp nei... har skjedd en eller to ganger. fant ut sist at siden han elsker varm dusj så roer han seg der og da får jeg lagt han til puppen og dermed har han det bedre etterpå. Men huff så grusomt det må være for deg som opplever det ofte, syns det er grusomt å være så hjelpeløs jeg... men man kan jo ikke gjøre noe annet en å prøve.

ORIGINAL: Moffe79

[:(][:(] uffameg, stakkars lillegutt.. får helt vondt av han :(

Krysser fingrene for at sukkervannet hjelper så han roer seg og kanskje får i seg litt mat også!

Håper tiden går fort til tirsdag og at behandling hjelper på smertene hans.

*God-klem til dere sas*

[:)]

Back
Topp