Mammasinegull
Glad i forumet
Vi fikk en icsi-jente i mars 08. Vi har vert åpne med familie og nærmeste venner om infertiliteten vår (jeg har pcos og sambo veldig nedsatt sædkv. ) Og av en eller annen grunn er folk så sikre på at neste baby klarer vi på egenhånd! "Skal bare se at nå kommer de som perler på en snor" eller som min nærmeste veninne sa når jeg fortalte litt om at jeg snart var klar for nytt forsøk: "jamen vil dere ikke prøve å få det til selv denne gangen da ??" JA FOR DET HAR VI JO IKKE PRØVD FØR!!!! [:'(]
Og så får jeg høre alle disse "vandrerhistoriene" om den og den som prøvde i hundre år, men så slappet de av en uke og da ble de jammen gravid! og om alle de som ha adpotert og blitt gravid etterpå..[8D]
Det er ikke det at vi ikke vil slippe ivf, eller at vi er negative... men vi er realistiske og tror ikke på at "å ikke tenke så mye på det" gir meg haugevis med egg eller sambo supersperm.
Flere som er lei kommentarer fra uvitende mennesker ?
måtte bare få det ut! [;)]
Og så får jeg høre alle disse "vandrerhistoriene" om den og den som prøvde i hundre år, men så slappet de av en uke og da ble de jammen gravid! og om alle de som ha adpotert og blitt gravid etterpå..[8D]
Det er ikke det at vi ikke vil slippe ivf, eller at vi er negative... men vi er realistiske og tror ikke på at "å ikke tenke så mye på det" gir meg haugevis med egg eller sambo supersperm.
Flere som er lei kommentarer fra uvitende mennesker ?
måtte bare få det ut! [;)]