får den lille i magen eget rom?

LiljeBlomst

Forelsket i forumet
her er rommet klart alt...hehe;) Gullet i magen skal bare overta storesøster sitt gamle rom. Da hun fikk nytt for noen mnd siden :)

Så ikke mye jeg trenger å gjøre innpå der, bortsett fra å vaske og kjøpe litt nytt stæsj *glede seg* selv om det er laaaaangt frem i tid

Ikke Med en gang, men har 3 ledige soverom :) bo inne hos oss i begynnelsen

Babyen skal sove sammen med oss noen mnd fremover hvertfall.

Vi skal pusse opp soverom til lillegull:)
Gleder meg maaasse til å begynne!!:D

Masala skrev:
Vi skal pusse opp soverom til lillegull:)
Gleder meg maaasse til å begynne!!:D

alltid gøy med oppussing :) håper tiden går fort :)

jaa:) Skal bli så godt og innrede et lite babyrom!!:)
Håper tiden fyyyker!!

Ja her får den lille et eget rom. Og h*n kommer til å ligge der inne fra starten
av tror jeg. Min kjære sambo snorker sånn, at han får ta soverommet vårt, mens jeg evt går litt mellom rommene tror jeg. Vi får se hvordan det blir etterhvert. Men rommet
må det gjøres et par små ting med. Gleder meg til å gjøre det :)

Ikke i første omgang. Kommer nok til å sove sammen oss de første månedene, så får vi se om det blir samme rom som storebror etterhvert, eller om vi slår opp en lettvegg for å lage ett ekstra soverom.

nope. bor i treroms-leilighet og har en sønn fra før. men han virket positiv til å få seng med stige (så sparer vi litt gulvplass).

vi har bare 2 soverom. Den lille skal sove inne hos oss i de første mnd'ene. Evt inne hos storesøster etterhvert, men vi må se hvordan det går. Evt slår vi opp en vegg, har egntlig vert 3 soverom. Vi har planer om å kjøpe oss hus om ca 2 år. Så da vil begge ha hvert sitt soverom vertfall 

Vi leter etter en ny og mer passende leilighet, men vil ha 2 soverom. Den lille skal få sitt eget rom etter hvert :) Rekner med h*n blir på vårt rom til å begynne med. Gleder meg veldig til å ordne barnerom! Er jo så mye fint :)

Skal pusse opp gjesterommet til den lille, men h*n skal ligge sammen med oss de første månedene i alle fall :)

De første 6 mnd mens jeg nattammer sover h*n nok med meg men etter det får h*n storesøsters rom og hun flytter inn til storebror så da deler de to eldste det største rommet. 

Den lille skal nok sove inne hos oss en god stund tror jeg.Vi får bare se.
Rommet er der jo,men maling trengs og litt diverse.

Back
Topp