får barnet sjokoladekalender ?

Heffa og Go`ungen

Forelsket i forumet
jeg vurderte pakkekalender til mini, men kom aldri så lagt.
da jeg var og handlet mat på butikken her for en liten tid tilbake, kom jeg over elias-sjokoladekalender og kjøpte den.
sebbe elsker elias, så denne falt selvfølgelig i smak...[:D]
så jepp, min lille får sjokkokalender.

flere som får nammenam-kalender ?

neste år blir det nok pakker :)

Jenta mi har sjokokalender. Stor stas! Veldig liten sjokolade da, og hun tåler den en gang om dagen. Får den etter middag da for jeg var redd om jeg åpnet den på morgenen at hun hadde glemt det etter bhg og skulle mase på nytt hehe...Men her har det ikke vært noe mas i det hele tatt!

Jepp her er det sjokoladekalender. Får en luke før han går i barnehagen og har ikke vert noe problem å åpne kun en luke[:)]

sebbe får kalender før bhg han også. ikke vært noe problem med en og en luke, men han spurte her om dagen om han kunne få mer.
jeg sa at han bare får 1 og det var greit det.

Nei det har rett og slett gått meg hus forbi. Tiden har gått så sinnsykt fort pga hussalg og kjøp. Hun skal få det til neste år. Hun og jeg delte en kinderkalender i fjor. Men jeg lagde en gavekalender i oktober/november for å være føre var. Kanskje vi skal kjøre sjokolade og gavekalender annenhvert år[8D][:D]

Ja frøken får sjokoladekalender!

Vi har laget pakke kalender. men de fikk en sjokoladekalender hver av bestefaren sin, men ingen av de synes den sjokoladen var noe god så jeg har rett å slett kastet den[:-], var stor stas å finne luke og åpne men sjokoladen smakte [:'(]. Så sikkert en av de billige variantene.

Så holder oss bare til pakkekalenderen, men er et par dager med en liten sjoko der da[;)]

Nei ingen kalender her. Økonomien er dårlig og jeg føler han er for liten for kalender. Blir nesten mer for min egen del. Skal heller gjøre det skikkelig til neste år[;)]

Ikke sjokokalender her...
Her har farmoren hennes laget pakkekalender til henne.

Om hun ikke hadde gjort det, så hadde vi nok hatt sjokoladekalender vi å, da jeg ikke hadde hatt tid til å lage noe selv for tida...

For kalender det synes jeg hun skal ha - jeg ser hvor mye hun gleder seg til den hver dag.

ORIGINAL: Tuttelure

Ja frøken får sjokoladekalender!

Jeg elsket sjokoladekalender som liten selv! Og ikke noe mas om sjokolade utenom. Hun får før hun skal i barnehagen.

begge to har sjokoladekalender. høydepunktet om morgenen det=)

Nei, har pakkekalender [:)] Tror det hadde blitt et sabla gnål med sjokoladekalender her!

Back
Topp