Får barnet ditt lov og klatre i trær?

Tigeris

Glad i forumet
Får barnet lov og klatre i trær?

Har lest så mye om denne diskusjonen så da lurer jeg på hva baret får lov av dere? og om de får lov å klatre i trær i barnehagen?

Ja, selv om jeg synes det er fryktelig skummelt iblant, så ønsker jeg ikke å nekte han det. Han elsker å klatre!

Såklart får han klatre i trær :) og jeg er også veldig glad for er han fikk lov til det i barnehagen!

Som barnehageansatt så får barna naturligvis klatre i trær - så lenge de klarer det selv. :)

Jada. Jeg har ekstrem høydeskrekk selv, så må av og til snu meg vekk. :p

Ja, ungene får klatre i trær!

Selvfølgelig! Og sånne ting vil helt sikkert påvirket hvilke barnehagerutiner vi søker for lillemann.

Jeg tror ikke bhg har et eneste tre på området sitt, hva de får på tur...der tror jeg de klatrer.

Ungene får i alle fall lov av meg.

Når den dagen kommer så ja selv om jeg sikkert står med hjertet i halsen.
Til nå har hun ikke hvert nær et godt klatretre så har begrenset seg naturlig. Men hun klatrer på alt annet da

Jeg tror ikke bhg har et eneste tre på området sitt, hva de får på tur...der tror jeg de klatrer.

Ungene får i alle fall lov av meg.

Vi har heller ikke det. Men vi har heldigvis åpent opp mot skogen, og der får de lov å klatre i trær :)

Min er bare 1,5 år, men er høyt og lavt allerede og jeg oppmuntrer ham til det. Klatring i trær er helt topp det, når han blir stor nok.

Ja, de elsker det begge to :) Vet ikke om de får lov til det i bhg, da de kun har gått der i 3 uker.

Klart hun får! Men ikke høyere enn at hun ikke kommer seg ned igjen.

Det får de lov i barnehagen også, heldigvis.

Seøvfølgelig. Bor så og si midt i skogen, sender ofte ut frøkna og noen venner med tursekk og tepper ;) de storkoser seg :) mye bedre enn å se på tv og spille på ipad :)

Hun er 7... :) har fått lov så lenge vi har bodd her... Vi bor ganske så landlig til :) mye å utforske :p

Back
Topp