Får barna påskeegg?

Ja :) begge to. Eldste er 4,5 år og yngste 3 mnd :) Eldste får nok litt godis og kanskje noe sunn snacks. Yngste får kanskje et beger sviskemos og en leke.

Jeg fikk som barn. Da ble egget gjemt, og jeg måtte lete etter det. Jeg og min søster hadde et fast egg hver, så vi visste hvilket vi fant. Jeg elsket å lete etter påskeegg :D

Eldste får påskeegg. Har bare gitt det til henne, men jeg har lyst til å gjemme det i år. Problemet er at hun er helt håpløs på å finne ting. Hun ser det ikke selv om det ligger rett foran henne :rolleyes:

Ja. 8 og 1 år. Yngste får smoothie og fruktstang i stede for godteri.

Ja, alle tre på 7, 5 og 2,5 får påskeegg i år. Vi samles på hytta til foreldrene mine hvert år og så går ungene på eggjakt påskemorgen.

Vi holder på tradisjon fra da brødrene mine og jeg var små; pappa ordet alltid eggjakt for oss, med lapper og rebuser.

Jepp, unga får påskeegg:happy: Påskeharen har vært der med dem og gjemt de ute eller inne, det kommer ann på:hilarious: Så er det lagt igjen et skattekort der alle eggene er plottet inn med kryss på:D Ungene storkoser seg. De er 11, 9 og 6 år:happy: Minsten på 4 mnd får nøye seg med pupp:hilarious:

I fjor fikk han et stort hos svigermor - var klær og smoothie poser oppi. Blir nok et lite et i år, gjerne med fruktstang og lignende oppi. Skal feire påske sammen med fetteren som er 3 år, så får samkjøre litt med søsteren min.

Eg er ikke vant med påskeegg fra eg var liten, men det er samboeren. Kommer til å innføre det som tradisjon når minien er store nok :happy: hu er litt øve 3 mnd nå.

Nei. De er 2.5 og 1.5. De vet ikke hva godteri er og ser ingen god grunn til å introdusere det. Egg til påskefrokosten og påskelam derimot det har vi

Bestemor fikser et stort egg til 2 åringen. Men oppi det ligger det som regel litt sunn snacks og hjemmestrikk. Både mor og barn elsker det påskeegget. Når barnet blir større vil vi videreføre tradisjonen til min manns familie med påskeeggjakt, da med et mindre egg med litt sjokolade i.

Back
Topp