Får barna mange julegaver?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Noen får 5, andre igjen får 20, får dine barn mange gaver på julaften?

De får mange flere enn meg :p Hihi
Men synes ikke det er så enormt, ser at mange barn får mye mer :)

Skal vi se.... Må regne, men de får iallefall fra:

Besteforeldre x 2
Tanter og onkler x 6
Faddere x 3 (resten er tanter og onkler)
Foreldre
Mine tanter/onkler x 2
Mannen sin tante
Oldeforeldre

Såå, det blir vel 16 gaver på hver av dem, mulig noen har lagt sammen også da :)
Vi har stor familie, og alle gir en gave hver, av og til legger de sammen, så dette er jo det de "må" få ;)

Jeg vil tippe at halvparten av gavene under treet er til ungene... Den andre halvparten er fordelt på oss andre 10.

Kengubarnet får i år en plass mellom 25 og 30 gaver.
Han får fra:
3faddere
3 sett besteforeldre
6 tanter/onkler
4 venner av meg
Av oss
Tanta til pappaen

Last edited:
Får fra oss, begge besteforeldre og to tanter. Og fra en grandtante. Og to vennepar av oss. Akkurat passe :) Mamma pleier å kjøpe flere gaver til de. Vi også.

Regner med det blir 10-15 gaver.

Rundt 20 gaver på hver ca. Tilsammen fra min og pappa'n sin side!

De får fra:
Oss, pappa'n, hverandre, 5 tanter/onkler, mormor og bestefar, bestemor, foreldra til stefar, mormora til stefar og grandtante! Så blir vel 15-16 gaver hver:)
Pluss at frøkna får av ett par venninner:)

Ja, dem får mange, får 2 hver av alle besteforeldre = 6 gaver, 2 av hver fra oldeforeldre = 6 gaver, tanter og onkler = 5 gaver, gave av oss + penger på konto :) Så dem får 19 gaver hver.

Altfor mange :p

besteforeldre, oldeforeldre , oss, onkler, faddere, vennepar av oss, mine venninner. Til og med den ufødte babyen i magen (termin om noen dager) har fått hvertfall 10 gaver ! Syns det blir mye. Men selvfølgelig hyggelig :) har ikke telt gavene, men er 15 stappfulle poser på boden.

Hun får nok for mye. Jeg liker det ikke, men jeg håper hun får mest fornuftige ting som klær og andre ting hun trenger. Liker ikke at hun får så mye leker, det blir så alt for mye! Men jeg sier ikke noe om det, for det er jo så gøy å gi :-)

Har ikke tellinga, men blir maaange

Blir iallefall nok.

I fjor fikk storebror 26 og lillesøster 19.
Da var de 1.5 og 4.5 år.

Litt jevnere fordelt nå tror jeg. Men vet ikke antallet. Mellom 15-20 tenker jeg.

Ja, barna mine får fryktelig mange gaver. Men vi gir bort nesten alle de gamle lekene og klærne som er for små, slik at vi ikke svømmer i ting vi ikke har bruk for når det er andre som har mindre.

Back
Topp