Får barna julestrømpe?

Hun skal få det for første gang på julemorgen!:) jeg gleder meg! Den skal fylles med litt snop, smoothies, klementin og en liten gave:) også skal den nytes forran tegnefilm på tv mens vi ligger på madrasser og puter og dyner som vi skal legge ut midt på stuegulvet, akkuratt som i fjor:) kos!!

På morgenen første juledag :) Jeg fikk alltid litt godis, et julehefte og en liten ting, og det kommer jeg til å videreføre til mine egne barn.

Får den på morgenen julaften. Guttungen får vel smoothies, snacks fra ellas kitchen, noen små leker og litt frukt.

Jepp :) alltid på julaften... Pleier å legge godis og noen tegnesaker i den så har hun noe å pusle med :)

Jepp! :)
De får den på julemorgenen, oppi er det litt godteri, et blad, små leker og en aktivitet/spill (yatze, kortstokk o.l)

Den henger klart når de våkner om morran på julaften.

Frøkna får: snop, klementiner, julekaker, julehefte og en gave (blad, spill, film, lego eller noe annet som hu kan holde på med).

Lillebror får smoothie, smokker, leke og muligens en julefortelling.

Den henger klar når dem våkner på julaften. Vesla får Godteri, bær, smoothie og blad

Minsten får en liten bil, bær og smoothie

Ja! Henger klar på julemorgen. Vi får alle sammen da.
Julehefte, snop og en ventegave. :)

Den våkner de opp med i senga julaften:)
Putter oppi godteri, et blad og en liten gave:)

Ja, på julaften morgen! Loppa på 2 år får en pakke rosiner (ho eeeelsker rosiner), litt sjokolade, saltstenger og et blad med Dora eller Frost :-)

Oluss at i kalenderpakka så er det en pakke ho kan ha lott tidsfordriv med utover dagen når mamma stresser rundt seg selv :-P

Ja det får hun!

Eneste dagen i året man får spise snop før frokost. :)

Hun får juleblad og godteri i strømpen. :)

På morgen julaften og det blir litt forskjellig godteri og kanskje noe de kan pusle med :)

På morgenen på julaften :) Hun blir å få smoothie, fruktstang og litt sånn forskjellig baby snacks :)

de får desverre ikke det.. jeg syns det er nok snop i jula fra før uansett :p

Back
Topp