Får barna en dag hjemme etter de har hatt feber?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Altså en feberfri dag?
Vet noen bhg har de reglene men ikke alle
Noen foreldre mener barna barna bør få en feberfri dag mens andre sender de i bhg med en gang
 
Altså en feberfri dag?
Vet noen bhg har de reglene men ikke alle
Noen foreldre mener barna barna bør få en feberfri dag mens andre sender de i bhg med en gang
for min det kommer det litt an på allementilstand.
Har Vesla hvert veldig syk og er sliten på første feberfri dag har hun fått være hjemme.
Her hun pigg og sprek første feberfri dag har hun dratt i barnehagen.

Usikker på hvordan det blir nå på skolen.
 
Ja. Men her må hu tvinges til å være hjemme. Hu går helst på skolen selv om hu er dårlig :(
 
Bhg hadde regel på 24 timer feberfri og 48 timer etter omgangssyken.
Skolen er ikke fullt så strenge, men jeg kjenner ungen min best og vet når han må holdes hjemme.
 
Kommer an på formen og hvor syk hun har vært. :)
 
Som flere her sier, kommer an på almenntilstanden og hvordan syk barnet har vært.
 
Om feberen har kommet utover dagen og kvelden ja. Våkne med feber har ikke skjedd enda, men om det var opp mot 24 timer før bhg neste dag og formen var fin ville jeg nok ikke hatt henne hjemme.
 
Hvis de har vært veldig dårlige, men ikke ved lett forhøyet feber og fin allmenntilstand :)
 
Feber tas på almentilstand. Om de la seg med feber blir de hjemme neste dag. Et den borte i løpet av dagen og formen fin kan de gå neste
 
Her får barna oftest feber ut på ettermiddagen, sjelden de vokner med feber. Så da blir jo den siste dagen hjemme feberfri, siden vi må se ann formen ut på ettermiddagen før vi vet om de er friske igjenn. :)
 
Ja, om de har hatt feber, så tar vi en feberfri dag hjemme før bhg igjen. Rett og slett for at barnet skal hente seg inn igjen, uten å bli dårlig med en gang igjen :) vet jo selv hvor slitsomt det er med feber :)
 
Det kommer litt an på, men stort sett synes jeg det er greit de får en dag hjemme å komme seg på når de har vært syke. Er det snakk om litt feber på formiddagen som forsvinner kjapt og formen er upåklanderlig kan det hende de går i bhg neste dag.
 
Bhgn sier en feberfri dag hjemme. Her kommer det stort sett fredag når det kommer, så det har ordnet seg selv:)
 
Kommer an på almenntilstanden. Også kommer det an på når på dagen han er ferdig med feber. Om han feks har feber når han legger seg er han hjemme dagen etterpå uansett. Om han er feberfri rundt lunsjtider er det OK med BHG dagen etter. Ingen regler rundt akkurat dette i BHG. Han er som regel en duracell med mindre feber er over 40.
 
Back
Topp