Får barna besøk av julenisse nå i julen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Hvordan syns de det er? Gleder de seg - eller blir de kanskje litt redde? Sjenerte? :)

Åja, nissen kommer på julaften.

Yngstemor vet jeg ikke hva vil synes. Hun er to. Men de store er nå sånn egentlig så store at de har avslørt det. Men det fortrenger de for de vil tro. Så ja. Nissen kommer.

Julenissen kommer natt til julaften her i år, snuppa på 5 år hadde gjennomskuet oss og de to vi får på besøk om vi skulle gått ut og hvert nisse. Men hun har ikke hvert sjenert før ihvertfall og lillebror vet jeg ikke hvordan hadde reagert

Gutten er skeptisk... Så han kommer nok ikke inn, men legger fra seg gaven på døra ;)

Håper svigerfar eller en av mine svigerbrødre er sporty å tar på seg oppgaven med å være nisse i år - for ungene gleder seg maks til å se nissen :santa

Jepp :) elsker den tradisjonen. Begge mine tror fortsatt at julenissen finnes :)

Nissen skal visstnok komme dit vi skal på kaffebesøk på formiddagen på julaften. Og de har snakket mye om nissen i barnehagen, han har til og med vært på besøk og spist grøt og delt ut rosiner, så akkurat nå er nissen en større helt enn bestefar (som er helten ellers). Blir to i vinter, så hun tror det vi sier [emoji6]

Dessverre så har ikke nissen tid til å besøke alle barna på selve kvelden.
Derfor kommer han til oss natt til 24. og legger ting i strømpene

Jeg håper nissen kommer dit vi skal på julaften [emoji173]️

Back
Topp