Får bare logget på forum. Ikke andre steder.

Clique

Tvillingmamma
Desemberglede 2015
Ja, nå sitter jeg her med litt damp i topplokket.

Registrerte meg for det meste fordi jeg ville lese på ting og tang og hvordan mine babyer utvikler seg, men siden krever pålogging hele tiden.

Jeg skriver inn e-post/brukernavn og passord. "Ugyldig kombinasjon". Javel? Kanskje jeg må registrere meg på selve babyverden? Å, neida. E-posten er allerede i bruk.

Eneste jeg kommer inn på er forumet. Jeg vil jo se resten av siden også! Hva i all verden er dette for noe?

Burde ikke programmere sider hvis det skal være full av bugs..

Ja, nå sitter jeg her med litt damp i topplokket.

Registrerte meg for det meste fordi jeg ville lese på ting og tang og hvordan mine babyer utvikler seg, men siden krever pålogging hele tiden.

Jeg skriver inn e-post/brukernavn og passord. "Ugyldig kombinasjon". Javel? Kanskje jeg må registrere meg på selve babyverden? Å, neida. E-posten er allerede i bruk.

Eneste jeg kommer inn på er forumet. Jeg vil jo se resten av siden også! Hva i all verden er dette for noe?

Burde ikke programmere sider hvis det skal være full av bugs..

Hei,

skjønner ikke dette helt.

Kan du prøve å logge inn på babyverden.no oppe til høyre? Får du det til?

Hei,

skjønner ikke dette helt.

Kan du prøve å logge inn på babyverden.no oppe til høyre? Får du det til?
Nei. Får ikke logget inn noen steder. Jeg kommer automatisk inn på brukeren når jeg trykker på "forum", men hvis jeg vil på andre deler av BV så krever siden innlogging, men jeg får ikke logget inn pga "Ugyldig e-post og passord kombinasjon".

Nei. Får ikke logget inn noen steder. Jeg kommer automatisk inn på brukeren når jeg trykker på "forum", men hvis jeg vil på andre deler av BV så krever siden innlogging, men jeg får ikke logget inn pga "Ugyldig e-post og passord kombinasjon".

Kan du sende epostadressen og passordet ditt til janet.usken@sandviks.com ? (Så får vi testet.)

Supert! Tusen takk!

Hei igjen,

jeg klarte å logge på brukeren din uten problem.
Kan det være at du må tømme cookies eller prøve en annen nettleser?
Når du er innlogget på Babyverden (ikke forumet) så må du klikke oppe til høyre på epostadressen din for å komme til "min side" som viser info om graviditet evnt. barn.

Får du det til?

Hei igjen,

jeg klarte å logge på brukeren din uten problem.
Kan det være at du må tømme cookies eller prøve en annen nettleser?
Når du er innlogget på Babyverden (ikke forumet) så må du klikke oppe til høyre på epostadressen din for å komme til "min side" som viser info om graviditet evnt. barn.

Får du det til?
Skal tømme cookies og slikt og gi deg tilbakemelding.

EDIT: Niks. Funket ikke.

EDIT: Nå funket det!

Back
Topp