Får bare bil ferdi med det!!

Baby87

Glad i forumet
hei alle sammen...
jeg som var tante86 før..

grunnen til at jeg sletta meg er mange, bla at jeg har bekjente her inne som jeg ikke liker at snoker i alle tanke mine og skal vite alt om meg til en vær tid.. det føles litt ekkelt..

så var det denne tråden på generelt som tok litt av.. ingen ville liksom høre at jeg hadde fått ordna opp sånn mitt i tråden de bare fortsatte å snakke dritt og noen reiste til og med over på dette skravlekompani forumet og snakka dritt om meg.. sa jeg måtte være stokk dum i hue osv... greit det var kansje ikke såå lurt å legge ut bilde av forloveren min, men var sååå frustrert.. virker ikke som noe i mitt liv bare kan gå heeelt greit.. hadde jeg bytta henne ut hadde det blitt 2 forloveren siden februar..
å jeg var så lei av at mange av trådene jeg laga ble sånn krangle sure tråder som ble sletta osv..
så derfor valgte jeg å slette meg å kansje starte på nytt ettervært.. nå sniker jeg bare litt og gidder ikke gjøre det store ut av meg... for er så såbar fortiden å sliter med mitt så trenger ikke masse trøbbel å dritt nå..

håper dere forstår og slutte å spekulere i hvorfor jeg forsvant så brått...

De har vist bare fortsatt å snakke dritt om meg på skravlekompaniet.no: http://oktober2006.diskusjonsforum.no/oktober2006-about5470.html
må registrere deg for å se dah..
men syns det er utrolig synd at så mange folk dømmer meg for den tråden som ble laga i et sint og frustrert øyeblikk...

Jeg har ikke fått med meg noe av det som har skjedd, men vil bare si at det er bra du ikke forsvant fra oss[:)]

Så bra du ikkje har forsvunnet heilt[:)] Forstår at du vil væra litt meir anonym sidan det er mykje som skjer for tida.

Og baksnakking har eg ingenting til overs for. Utrulig barnslig[:@]

Ta godt vare på deg sjølv[:)]

takk. for det..
føler faktisk at det er 2-3 stk som ikke liker meg særlig bra.. så må nok bare holde meg rolig og ikke gjør det store ut av meg så jeg ikke plager noen av dem[&o]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så bra du ikkje har forsvunnet heilt[:)] Forstår at du vil væra litt meir anonym sidan det er mykje som skjer for tida.

Må signere denne!

Jeg skjønner litt hvorfor noen ble forarget på deg, i og med at tråden ble lagt ut to ganger. Den første gangen stred jo bildet mot forumsreglene, mens andre gangen hadde du fått fikset på det. Jeg leste begge trådene, og synes du egentlig fikk mange tips i den første tråden jeg, selv om noen ble litt sinna for at bildet ble lagt ut usladdet. Derfor skjønte jeg ikke helt poenget med den andre tråden, og sendte deg derfor en pm med tips i stedet[;)]
Når det er sagt, så synes jeg du er en koselig jente som har mye å komme med! Håper du ikke forsvinner for godt av en slik ting. Alle kan gjøre en feil i blant[:)]

jeg bæsja meg på leggen å tørr å innrømme det...
men syns det er synd at jeg skal bli plaga så sinnsykt for det...

ORIGINAL: nussy87

jeg bæsja meg på leggen å tørr å innrømme det...
men syns det er synd at jeg skal bli plaga så sinnsykt for det...

Ja, men tror ikke alle har sett det innlegget du skrev midt i debatten om at du hadde fått gitt henne beskjed[:)] Sånn er det litt på generell til tider. Folk leser bare hovedinnlegget og det på første side, og svarer utfra det. Neste gang er det sikkert greit å oppdatere HI etterhvert[;)]

Synes forøvrig det er hyggelig på skravlekompaniet jeg, og det er åpent for alle å registrere seg og svare tilbake. Hadde vært hyggelig å ha deg der inne! (Og som du ser så er jeg ikke en av de som har pratet dritt om deg, jeg har bare spekulert litt i hva det nye nicket ditt var[;)])

Har ikke fått med meg så mye av det som har skjedd, men jeg er glad for at du fortsatt er med oss her inne[:)].

Er en kjempekoselig gjeng her som støtter hverandre[:)]

Håper du vil trives sammen med oss[:)]

ORIGINAL: nussy87

hei alle sammen...
jeg som var tante86 før..

grunnen til at jeg sletta meg er mange, bla at jeg har bekjente her inne som jeg ikke liker at snoker i alle tanke mine og skal vite alt om meg til en vær tid.. det føles litt ekkelt..

så var det denne tråden på generelt som tok litt av.. ingen ville liksom høre at jeg hadde fått ordna opp sånn mitt i tråden de bare fortsatte å snakke dritt og noen reiste til og med over på dette skravlekompani forumet og snakka dritt om meg.. sa jeg måtte være stokk dum i hue osv... greit det var kansje ikke såå lurt å legge ut bilde av forloveren min, men var sååå frustrert.. virker ikke som noe i mitt liv bare kan gå heeelt greit.. hadde jeg bytta henne ut hadde det blitt 2 forloveren siden februar..
å jeg var så lei av at mange av trådene jeg laga ble sånn krangle sure tråder som ble sletta osv..
så derfor valgte jeg å slette meg å kansje starte på nytt ettervært.. nå sniker jeg bare litt og gidder ikke gjøre det store ut av meg... for er så såbar fortiden å sliter med mitt så trenger ikke masse trøbbel å dritt nå..

håper dere forstår og slutte å spekulere i hvorfor jeg forsvant så brått...

De har vist bare fortsatt å snakke dritt om meg på skravlekompaniet.no: http://oktober2006.diskusjonsforum.no/oktober2006-about5470.html
må registrere deg for å se dah..
men syns det er utrolig synd at så mange folk dømmer meg for den tråden som ble laga i et sint og frustrert øyeblikk...

Skjønner at du måtte skifte nick og forsvinne for en stund.
Men kjempe bra at du er her ennå. Jeg hadde savnet deg dersom du bare forsvant.
Vi er jo litt i samme situasjon, første forsøk, samme klinikk. Hadde gledet meg til å følge med på forsøket ditt.

Lykke til videre. Håper å få sett mer til deg.. :)

ORIGINAL: VenterPåStorken

Jeg har ikke fått med meg noe av det som har skjedd, men vil bare si at det er bra du ikke forsvant fra oss[:)]

Jeg er enig her...håper det går bra med deg[:)]
Jeg vil benytte anledningen til å fortelle at jeg har bytta nick fra CiZz82 til Cizza03...
har kjentfolk som kan kjenne meg igjen,men ville lixom beholde nicket så det ble ikke store forandringen[:D][:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Signere[:)]

hei[:)]håper ikke jeg har sagt noe galt. Hvet ikke hva diskusjonene gikk ut på, og det bryr meg heller ikke.syns det er bra du kom tilbake[;)]

åå... så godt å se at det er noen som er glade for at jeg enda er her...
jeg skal nok bli mere aktiv når mensen kommer å jeg vet litt mere om datoer når ting skjer å slikt.

Back
Topp