Får babyen tran?

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Før fødselen kjøpte jeg D-vitamindråper fordi jeg hater lukten av tran. Men da snuppa var gammel nok for å starte med det, kjøpte jeg likevel tran, tenkte at det var litt dumt å ikke prøve å gi henne tran. På butikken var jeg så opphengt i å ikke kjøpe tran med sitronsmak, at jeg ved en feil kjøpte en med tutti-fruttismak (visste ikke engang at det finnes). Jeg ble positivt overrasket, den lukter ikke fælt, og babyen svelger unna. Jeg skal ikke skryte av at jeg husker det hver dag, men jeg prøver i hvert fall :)

Gir du tran eller D-vitamindråper?

Knerten får d vitamin dråper i flasken hver morgen. Orker ikke gulp med tran. Blæh...

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Begynte med tran, men virket som han fikk vondt i magen av den og kjøpte d-vitamin dråper.
Lurte på om jeg skulle prøve med tran igjen nå.
Men veldig greit at han ikke stinker tran også da ;)

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Hu ville ikke ha vanlig tran, så vi begynte med dråper. Spennende med ny tran da. Den burde jeg kjøpe.

Vi gir Dvit- dråper. Snart brukt opp flaske nr 2 nå, tror jeg søler vekk en del jeg, tenkte å kjøpe tran da. Sikkert lurt å tilvenne den smaken litt tidlig tenker jeg. Tutti frutti altså?! Men kan de ha det allerede så tidlig med den smaken? :-)

På tranen med tuttifrutti står det at den er fra 3 år.

Mine barn får tran ja :)

Sendt fra mobilen min ♥

Får tran når jeg husker det/har tid. Skal vi noe tidlig på dagen så dropper jeg det for da blir det trangulp overalt... (han gulper MASSE)

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Får tran når jeg husker det/har tid. Skal vi noe tidlig på dagen så dropper jeg det for da blir det trangulp overalt... (han gulper MASSE)

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Gi han tran ved kveldsstellet så slipper du disse trangulpene på dagtid ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Gir tran ja. Med easytran-sprøyte fra apoteket og skynder meg å gi flaska etterpå så hun svelger det ned, hvis ikke kommer det ut igjen :p

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Back
Topp