Får babyen oldeforeldre?

Ja altså oldeforeldre har jo alle men de fleste er gått bort, så han har en oldefar igjen som lever.
 
En oldemor på min side og en oldemor og ikke-biologisk oldefar på han sin side. Alle klare i toppen, men fy søren så frekke gamle mennesker de er:hilarious: Her skal det krenkes og klages mye:wtf: Blir med korte besøk
 
Ja en oldemor på min side og en oldefar på mannens side. Eldste på 3 og halv var heldig å fikk møte 3 til. Men de har dessvere gått bort nå. Men vet de hadde vært stolte
 
Nei, her er det kun fire besteforeldre. Siste oldeforelder gikk bort for seks år siden.
 
Ja 4 oldeforeldre ❤️ mine andre barn har 6, 7 når de ble født :)
 
Han får fire oldemødre, tre av dem i veldig god form :)
 
Her får minsten vertfall en oldefar og en oldemor. Per i dag er en oldefar til i live, men han er ganske så skrøpelig. De to eldste hadde alle oldeforeldrene på min side da de ble født:Heartred
 
Vi har ingen kontakt med mannens familie, men sønnen min og lille i magen har 3 på min side. De er 69 og 71 og i storform. Min bestefar jobber fremdeles 100% :) Sønnen min ser på mine besteforeldre som veldig nære og de får lov til å passe ham alene på dagtid og sånn (han er 2 :) ). Mine foreldre er 46 og 50, så de er ganske unge besteforeldre :)
 
Back
Topp