Får babyen mange syskenbarn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Kanskje dokker har stor familie og barnet får mange leikekameratar?
Eller kanskje det blir det fyrste barnebarnet? :)

5 kusiner så langt. 2 på minn side og 3 på mannen sin side. Bare eg som får gutter tydligvid

Oj, ikke så mange, i alle fall ikke på barnets egen alder!

Min søster har to tenåringsgutter, og mannen sine søsken har to gutter og to jenter tilsammen, yngste der er 10 år.

Sånn blir det vel når både jeg og mannen er yngst i søskenflokkene. :)

Ingen foreløpig:eek: Jeg er eldst i vår søskenflokk og samboer har to eldre søstre i 30 årene som ikke har barn enda. Håper en av de leverer snart. Tror faktisk første søskenbarnet kommer hos min lillesøster som nettopp ble 22.
Lillebror har heldigvis storebror så de får selskap i hverandre. Ellers er de tre minste søsknene mine 10,12 og 14 så de har tanter og onkler nok som duller med de:D

Ingen søskenbarn her:) jeg har en bror og samboer har en bror, men ingen av de har fått barn enda. Det er også bare min bror som bor i samme by som oss, men håper jo etterhvert at barnet vårt får søskenbarn.

På farssiden er det 3 søskenbarn. På min side er det 12 stk så langt :) stor gjeng!

Stor famile her så hun får 13 søskenbarn. :happy: Eldste er 25 år og yngste skal gå i samme klasse som hun. :love7

Ingen søskenbarn så her måtte vi lage en lekekamerat sjæl :p
Har noen tremenninger da :Heartred

Ingen på min side med denne klumpen er nr 16 på mannens side, pluss to bonus! De er 6 søsken og vi er 5 søsken så jeg venter utålmodig på mine søsken! Hihi

Ingen søskenbarn enda, så tror vi må lage vår egen lille flokk :cool01

Ingen kusiner eller fettere på noen av sidene, da dette er første barnebarnet til begge sidene. Men jeg har en fetter på 5 og samboer har tre småsøsken. Så blir onkler og tante å leke med :happy:

4 søskenbarn og 40 tremenninger :woot:

Lille vil ha 4 søskenbarn når h*n kommer til verden. 2 jenter, 1 gutt og siste vet vi ikke kjønnet på, da h*n kommer til verden ca 2 måneder før lille selv. Alle søskenbarna er på min side av familien, da mannen er enebarn.

Tre søskenbarn på min side her, men alle er ganske mye eldre enn knøttet vårt. De er nå 19,17 og 11, så vi satser heller på at hun på 17 stiller som barnevakt ved behov :D

Ett søskenbarn her, søstra til sambo fikk en gutt i august i fjor. :happy: Selv var jeg 11 da jeg fikk første, så det blir en ganske annen opplevelse av konseptet «søskenbarn» for mitt barn enn for meg!

5, snart 6 søskenbarn :) 2 er en del eldre, mens de andre er nogenlunde jevnaldrende.

Back
Topp