Får babyen i magen eget rom med en gang, eller skal dere ha barnet inne hos dere en stund?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Har dere rommet til den lille klart eller stor senga klar på deres rom nå i begynnelsen?

Vi har bare 1 soverom i leiligheten, så her blir vi å dele fram til vi flytter i noe større, ser for meg st det funker for 2-3 år :)

Hun får bo med oss så lenge hun får pupp på natta. Etter det skal hun få eget rom :-)

Det er vel strengt tatt anbefalt med samsoving første leveår for å redusere faren for krybbedød.. vi har også bare 1 soverom og kommer til å sove på det alle 4 til vi flytter om halvannet år. Da blir det eget barnerom til de små :-)

Har seng på vårt rom til babyen i starten iallefall. Har ikke helt klart hvor fort han vil få eget rom. Vi har to soverom nede (som nå brukes av oss og kommende storebror), og to oppe (kontor/tv-stue og gjesterom). Har egentlig lyst å ha barna nede og master bedroom oppe, men det er så vanskelig å bestemme seg for løsningene.... Alt skal pusses opp med tiden, vil egentlig sette opp lettvegg og dele vårt rom i to barnesoverom...

Småen skal sove med oss det første året, jeg synes det er tryggest og enklest i forhold til amming. Rommet hans skal jeg pusle litt med i permisjonen, det gleder jeg meg til [emoji4]

Har laget til et eget rom til henne, men hun skal sove hos oss en stund :)

Det er vel strengt tatt anbefalt med samsoving første leveår for å redusere faren for krybbedød.. vi har også bare 1 soverom og kommer til å sove på det alle 4 til vi flytter om halvannet år. Da blir det eget barnerom til de små :-)

Det er vel ikke anbefalt samsoving, men sove i egen seng på foreldrenes rom?[emoji848]

Her blir det å sove inne med oss så lenge som mulig (opp mot ett år), så får vi se hvem av våre tre gutter som må dele rom. Eldste og mellomste (Da er de 5 og ca. 3), eller mellomste og yngste (Da er de 3 og 1)[emoji56]

Vi venter på å få godkjent byggesøknaden om utvidelse av huset i orden slik at alle får eget rom med felles lekerom, og vi får egen TV stue og stoor gang![emoji1]

Det er vel ikke anbefalt samsoving, men sove i egen seng på foreldrenes rom?[emoji848]

Her blir det å sove inne med oss så lenge som mulig (opp mot ett år), så får vi se hvem av våre tre gutter som må dele rom. Eldste og mellomste (Da er de 5 og ca. 3), eller mellomste og yngste (Da er de 3 og 1)[emoji56]

Vi venter på å få godkjent byggesøknaden om utvidelse av huset i orden slik at alle får eget rom med felles lekerom, og vi får egen TV stue og stoor gang![emoji1]

Det er det som er definisjonen på samsoving ;-)

Rommet står klart, men lille skal sove inne med oss ihvertfall det første året. Samsover enda med storesøster på 2,5 år så har en følelse det kan bli trangt oppi senga etterhvert :p

Har fått eget rom, som vi bruker mtp stellebordet er der etc, men hun sover inne hos oss foreløbig.

Back
Topp