Får baby nok næring?

Therese W

Gift med forumet
I går var jeg mega kvalm og orket kunn spise et måltid.
I dag igjen går jeg brekker meg og klarer ikke tanken på mat engang. (Foreløpig). Starter uke 24 i morgen. Hvor mye mat skal jeg egentlig få i meg for at baby skal få det han trenger på dette stadiet? Noen som vet? Bare redd han ikke får nok næring. Har tatt vit,fol og omega 3.

Sniker fra juni. Babyen tar det den trenger fra deg uansett,så det er "bare" deg det går utover.
Med førstemann var jeg kvalm hele svangerskapet og spiste 2-4 rugsprø knekkebrød i løpet av en dag, noen ganger bittelitt middag. Fikk en stor og fin gutt på nesten 4 kilo og 52 cm :)
Babyen tar det den skal :)

Sniker fra juni. Babyen tar det den trenger fra deg uansett,så det er "bare" deg det går utover.
Med førstemann var jeg kvalm hele svangerskapet og spiste 2-4 rugsprø knekkebrød i løpet av en dag, noen ganger bittelitt middag. Fikk en stor og fin gutt på nesten 4 kilo og 52 cm :)
Babyen tar det den skal :)
Tusen takk for betryggende ord! Nå ble jeg lettet :)

Sniker fra mai. Super bra at du får i deg vitaminer og sånt, h*n tar det h*n trenger, men du må bare passe på at du ikke går "tom" for vitaminer, jern etc. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg synes ikke jeg har spist nok under nesten helegraviditeten, pleier å spise frokost, liten lunsj, liten middag + 1-2 frukter. Jeg spiste mer før jeg blev gravid, men har ikke noen matlyst nå + at jeg blir kvalm når jeg spiser. Har snakket med jordmor om dette sist å hun sier å at så lenge jeg tar mine vitaminer så får babyen det hun trenger... Men skjønner at du er beskjymret, jeg kan ikke la være å tenke på det hele tiden, å da blir det vel mest sansynlig bare værre :)

Back
Topp