Får baby nok mat?

hønemoriii

Flørter med forumet
Jeg har en gutt på 7 mnd. Til frokost får han en hel porsjon med grøt, ikke alltid han spiser helt opp men spiser en del.
Til lunsj spiser han noen skive biter og litt frukt eller smoothie.
Til middag spiser han mellom et halvt og helt middagsglass.
Til kvelds spiser han sånn som frokost - nesten en hel porsjon grøt.
På natten drikker han melk- ca 400 ml tilsammen.
Tilbyr melk flere ganger om dagen, men det vil han ikke ha. Tror dere dette er nok mat når han ikke drikker melk? Er middagsglassene en porsjon? Sliter veldig å få i han noe mer mat…
 
Tenker at han regulerer det fint selv :) er du bekymret er det beste å reise på helsestasjon og veie han. Vekt er ofte en god indikator på om de spiser nok. Det høres ut for meg som helt normal mengde mat ila en dag. Jamfør mine egne barn :happy: nå har jeg en ettåring som kaster 90% av maten sin på gulvet. Stresser ikke. Han får spise når vi har mat :hilarious:
 
Tenker at han regulerer det fint selv :) er du bekymret er det beste å reise på helsestasjon og veie han. Vekt er ofte en god indikator på om de spiser nok. Det høres ut for meg som helt normal mengde mat ila en dag. Jamfør mine egne barn :happy: nå har jeg en ettåring som kaster 90% av maten sin på gulvet. Stresser ikke. Han får spise når vi har mat :hilarious:
Takk! Det var godt å høre for en førstegangsmamma som blir bekymret av ingenting :smiley-ashamed005
 
Back
Topp