Får angst med tanken på BADEDRAKT

Oida

Flørter med forumet
Skal til syden i sommer før første gang på 14 år..Blir første turen med familien..Mamma og søsken med sine familier skal også...
Å jeg får panikk med tanken på badedrakt......Har ikke vært på svømming eller noe på like mange år...
Har vært veldig overvektig å har sykt mange strekkmerker å slapp hud.....Rumpe å lår ser IKKE ut i det hele tatt..Strekkmerker ned til anklene....
Skal til tyrkia i juni å vet det blir varmt å vet at det blir sykt mye pæs om jeg ikke bader.....

Så hvor finner jeg en badedrakt med bein? har kjøpt den som er på ellos.Den kjolevarianten..Brukt den i dusjen bare for å teste...Å den ble bare rar å kjempestor....Fin med på puppene siden den støtter litt...

Ser de har noen varianter med bein på ellos også,men tror de beina blir for korte...At de siger opp når man beveger seg...

Hjelper ikke å si at ingen bryr seg...JEg bryr meg.JEg klarer ikke slappe av..Å så er det så mange i familien som er der å....

Angst angst angst!!!!!!

Hvis du ikke skal reise før i juni så har du jo enda tid å gå litt ned og stramme opp litt.. Selv om du ikke får modellkropp på den tiden, så kan det gjøre underverker for selvtilliten [:)]

ORIGINAL: Froskegele

Hvis du ikke skal reise før i mars så har du jo enda tid å gå litt ned og stramme opp litt.. Selv om du ikke får modellkropp på den tiden, så kan det gjøre underverker for selvtilliten [:)]

Mars?? [8D]

Har gått ned 18 kg det siste året...Trener 1 gang i uka...Har 5 kg igjen å gå ned så er jeg der jeg skal være....
Men huden er HERPA på lårene...Alt for mye,for slapt å ser ut som et veikart...

ORIGINAL: *Musti*

ORIGINAL: Froskegele

Hvis du ikke skal reise før i mars så har du jo enda tid å gå litt ned og stramme opp litt.. Selv om du ikke får modellkropp på den tiden, så kan det gjøre underverker for selvtilliten [:)]

Mars?? [8D]

Åo mai gaaad Skulle selvfølgelig stå juni.. Satt og regnet måneder fra mars til juni, så ble det kluss gitt.. [:D]
Det er det jeg sier, jeg blir DUM av å henge her inne [8D]

ORIGINAL: Oida

Har gått ned 18 kg det siste året...Trener 1 gang i uka...Har 5 kg igjen å gå ned så er jeg der jeg skal være....

Har du mulighet til å trene oftere frem til dere skal reise? Kan hjelpe litt iallefall..?

tren litt osv för du skal nedover da! og strendene her er ?KKE fulle av modellspirer assa! men om du ikke föler deg vel saa ser jeg den. ligger paa diet og hardtrening selv fordi jeg ikke ville naerme meg stranda i fjor. har gaatt ned 2,5 kg allerede (etter en uke!) og det hjelper paa assa, hvertfall paa selvfölelsen!

ORIGINAL: Oida

ta sooool!! aa faa farge paa kroppen hjelper mot det meste!!

Ønsker å trene mer...men jobber 8-16 hver dag....Å mannen jobber enda mer.Så vannskelig å få tid...
Trener pilates i apparater..
Skal ta sol...Å så skal jeg tyne meg på svømming...SÅnn at jeg blir vant til kroppen i badedrakt..
Bikini utgår 100 % ..Har hatt stor bukplastikk å har sykt mange strekkmerker på magen også..Å arr etter ks.Så ser virkelig ikke klok ut...

Har vært på diett siden januar i fjor (minus noen mnd med sprekker til sammens...[8D] )

Så må finne en eller to badedrakter til som går langt ned å som løfter puppene...(vrengte lommer så trenger løft å støtte[8D] )

Jeg fikk et fint råd her inne ifjor, når jeg ikke ville gå i bikini pga av det samme og noe overvekt. Jo mer du kler på deg på stranden, jo mer ser folk på deg! Jobb med kroppen, og med selvfølelsen din ang kroppen frem mot da. Hvis det er lårene, hva med å ha feks en badeshorts istedenfor noe som går langt nedover beina?

Hvor får jeg kjøpt badeshorts??Har kun sett det til menn på butikkene her jeg bor....

Mamma er sånn at hun ser å kommenterer uten å tenke over det...Søsteren min å...
Å søsteren min skal ha med seg ny typen...Som er treningsnarkoman............
Har arr på ene låret etter operajson å...Å åreknute på andre foten...Har virkelig fått utdelt det meste som gå galt...
Hårveksten er åsså helt vannvittig....Aaaargh...

Hmm.. kanskje du kan kjøpe en kul sykkelshorts, og så ha singlet til den? De er jo litt sånn badedraktstoff i, og skjuler jo og holder litt inne og greier...

Og så litt fin brunfarge, så blir du så fin atte! [:)]

Gratulerer med vektnedgangen forresten! utrolig bra jobba! [:)]

Skjønner deg supergodt!!

Vi skal til Afrika nå i april, det ligger rundt 30 grader der, men bikinien blir igjen i butikken.
Jeg bader ikke. Sånn er det.

MULIG jeg drister på meg en singlet.

ORIGINAL: Regan

Skjønner deg supergodt!!

Vi skal til Afrika nå i april, det ligger rundt 30 grader der, men bikinien blir igjen i butikken.
Jeg bader ikke. Sånn er det.

MULIG jeg drister på meg en singlet.

Du er jo HOT?? [8D]

Jeg har kjøpt mange badeshortser i tyrkia! Har også masse strekkmerker! Derfor bruker jeg shorts

Jeg hadde LETT badet med en sånn f.eks, og en kul singlet med farger..

woops.. lite bilde
LINK:
http://www.ellos.no/dv/20-Underdeler-Shorts/Craft/_/N-fhiZ1z13d7nZ1z141xe?Nr=295131&sta=fhdZhiaZ1z141xe%7c%7c%7c60

Ja den går. Å så kan jeg teste tankini eller hva det heter;)
Kan helst sikket klare å gå i bikinioverdel om jeg finner en som er riktig. Å at shortsen er bra...Ser lyset i tunnellen...

Ja, tankini er en bra oppfinnelse! [:)] Mange av de toppene er ganske korte da, så bare vær obs på det.. men hvis du tar en tur i en sportsbutikk og kikker litt så har de mange kule singletter i samme slags stoff som lett kunne vært tankinitopp! [:)]

Vet hvordan det er å lete etter klær som skjuler mest mulig skavanker! Kan være et slit[:)]

Er et slit ja...Er ikke uten grunn jeg ikke har vært i syden eller i basseng på 14 år........
Skal ta meg turen innom noen merkebutikker også..Sånne skate butikka..Swag eller hva de heter..50/50 og urban. De har kansje lange kule shortser...
Kan hende jeg finner når jeg er i syden,men er greit å stresse med det nå.Å så kunne øve seg på svømminga...

Back
Topp