får angst anfall snart!!

louisesanabere

Betatt av forumet
er alene på jobben idag sambo er operert så han ligger med beinet i været!!
maskinene streiker og strømmen har gått 2 ganger mistet designen på 2 prosjekter osv osv er ikke helt bra men blodtrykket er så høyt idag at jeg snart får røyk ut av nesa!!!! stakkars baby der inne stressa mor og ingen frokost... livet er litt skjiipt idag...

uffa.. håper ting ordner seg i løpet av dagen og at du får en bedre dag i morgen [:)]

Er ikke noe artig med sånne dager, nei[:'(]

litt bedre nå men har for mye og gjøre.. får trøste meg med at jeg ikke legger på meg så mye når jeg er på farten hele tiden... pusser opp hus også så det er nok og henge fingrene i men da går jo tiden mye fortere også!! fint av vi lot den andre disk ligge best slik!!

uff da, du får ønske han god bedring[:)]

karnskje det hjelper og ta en tur ut, med venniner el no sånn at du får noe annet og tenke på...
så får du koblet av litt.

har liksom ikke helttid 2 katter 1 hund datteren til sambo skal være hos oss og gubben er jo helt avhengig av hjelp så får holde ut en liten stund til... skal ta meg en helg på spa når han er på beina ....

Ikke frokost heller? Da skjønner jeg at at du har en dårlig dag!!! Stakkars bebi som ikka har fått mat. Hadde ikke holdt ut. Håper det blir bedre utover dagen da, og ta deg en GOD lunch.

spist appelsin da det hjalp litt men har ikke så mye matlyst når jeg har mye og gjøre blir ikke gretten bare litt gira av det!! savner røyken litt nå egentlig men skal ikke falle for fristelsen har holdt meg i snart 6 uker er det vel.....
skal lage deilig middag da ...

Mmmm røyk ja. Har bare vært fri i littt over en uke jeg... Savner den i noen situasjoner. Spes etter middag. Men holde meg det skal jeg klare. Noen tips til middag da?

hmm mange hva liker du av kjøtt??

har en deilig superenkel rett med kylling hvis du liker det??

Er veldig glad i kylling...både jeg og gubben. mmmm

Back
Topp