får aldri ro pysisk ...

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
jeg skrev ett innlegg her når jeg var 9 + 1 om blødninger.

nå er jeg 14 + 0 og nå har det kommet litt blod. mindre enn sist og uten noen murring.
jeg trenger ikke bruke bind eller tampong heller nå. kjenner ingen smerte.
det er rosaaktig i fargen og lukter gammelt blod som at det har ligget inni der en stund.
jeg håper jo at jeg slipper mere blødninger pga pysken min ! siden jeg vet jo at legen min mener at jeg har normalt svangerskap og at ting bare forandrer seg :) skal jeg ta kontakt med legen igjen? håper bare at jeg kan få en fin jul selv om jeg har dette da.
jeg skal ta det HELT med ro !!!!!

Jeg hadde heller ville ringt til jordmor. Men det er sikkert ikke noe å bekymre seg for, hvis du ikke har noe vondt. Håper det blir borte snart, og at du kan slappe av mer :)

Jeg hadde heller ville ringt til jordmor. Men det er sikkert ikke noe å bekymre seg for, hvis du ikke har noe vondt. Håper det blir borte snart, og at du kan slappe av mer :)
hvilken jordmor skal jeg ringe? :) jeg har ingenting smerter og minemalt med blødninger :) puppene mine verker som fy idag. men når man ser blod som gravid så blir man redd ... jeg håper det jeg og :) kan slappe av mer etter vi har vært på ul :D jeg vet at babyen min har det bra :) men blod blir jeg redd av ...

Bare ring på helsestasjonen og spør etter å få snakke med jordmor. Dem har kanskje litt mer svar enn det leger har. Krysser fingrer for deg:)

okei :) de har stengt nå men... jeg var på legevakten sist og han bare sendte meg hjem :) tusen takk :)
jeg slapper av idag :) går nok bra :)

Huff, legevakta får jeg fnatt av. Ja, det er bra. Slapp av og nyt jula. Riktig god jul til deg og dine:)

ja :) man blør jo mer når man kaster opp. det har ikke jeg tenkt på før faktisk når jeg har hatt blødninger. vi skal slappe av og nyte julen :) takk for det :) god jul til deg og dine også :)

jeg skrev ett innlegg her når jeg var 9 + 1 om blødninger.

nå er jeg 14 + 0 og nå har det kommet litt blod. mindre enn sist og uten noen murring.
jeg trenger ikke bruke bind eller tampong heller nå. kjenner ingen smerte.
det er rosaaktig i fargen og lukter gammelt blod som at det har ligget inni der en stund.
jeg håper jo at jeg slipper mere blødninger pga pysken min ! siden jeg vet jo at legen min mener at jeg har normalt svangerskap og at ting bare forandrer seg :) skal jeg ta kontakt med legen igjen? håper bare at jeg kan få en fin jul selv om jeg har dette da.
jeg skal ta det HELT med ro !!!!!

Det er helt normalt å blø litt i et svangerskap, det er ikke så mye som skal til , du kan få rift av samleie å blø litt, man kan også få rifta av å gå fikk jeg beskjed av min lege når jeg var gravid i 2011. jeg har en sønn på 1 år å i det svangerskapet hadde jeg 4 -5 blødninger men ingen av de va farlige :) håper du klarer å roe deg å heller nyte svangerskapet :)

Godt å høre :-) jeg er mer rolig nå ^^ skal kose meg i julen med mine :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg våknet med senga full av blod i uke 14. Blødde mellom 7 nattbind på 4 timer, og har blødd til og fra frem til forrige uke. Alt står bra til med lille enda. :) Har fått beskjed både på sykehuset og av gyn at det skal MYE blod til for at noe har gått galt så langt ut i sv.skapet som uke 14 og ut.. Så slapp av og nyt jula, er nok bare en rift eller lignende. :)

Godt å høre at babyen har det bra :-) jeg skal slappe av og nyte julen :D god jul til deg og dine :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Back
Topp