Angelise
Elsker forumet
Siden i høst har jeg nå slitt med at når vi skal ut å gå litt lengre turer, så klarer jeg ikke det. Jeg får denne må på do følelsen nesten med en gang. Jeg har hatt det slik før, men gikk over etter fødselen for snart to år siden. Men nå er det der igjen Syns det er kjempe ekkelt og irriterende, og siden det har vært slik en stund, sitter det en del i hodet også.
Jeg føler at på grunn av meg får ikke sønnen vår vært med på lengre turer med eller uten vogn, og når jeg først klarer å gå litt pønsker jeg ut et sted jeg kan sitte meg ned om det blir krise...
Nevnte det til legen, og han sa at jeg har kanskje en vel aktiv blære og tarmsystem når jeg er ute å går, ikke vet jeg, men ekkelt!
Er det noen andre som har det sånn/hatt det slik eller vet hva jeg kan gjøre?
Prøver å presse meg til å gå småturer som blir litt å litt lengre, men er på langt nær der jeg vil...
På kjøpesentre forresten går det bra, for der vet jeg at jeg har toalett i nærheten om det skal være noe...
Jeg føler at på grunn av meg får ikke sønnen vår vært med på lengre turer med eller uten vogn, og når jeg først klarer å gå litt pønsker jeg ut et sted jeg kan sitte meg ned om det blir krise...
Nevnte det til legen, og han sa at jeg har kanskje en vel aktiv blære og tarmsystem når jeg er ute å går, ikke vet jeg, men ekkelt!
Er det noen andre som har det sånn/hatt det slik eller vet hva jeg kan gjøre?
Prøver å presse meg til å gå småturer som blir litt å litt lengre, men er på langt nær der jeg vil...
På kjøpesentre forresten går det bra, for der vet jeg at jeg har toalett i nærheten om det skal være noe...