Få vite kjønn før jul

Septemberbaby19

Andre møte med forumet
Hei,

i morgen går jeg inn i graviditetsuke 7 (6+0). Jeg vil derfor være i uke 16 (15+2) på julaften. Hvordan tror dere mulighetene er for å få en ultralyd så tett opptil dette som mulig og da helst få vite kjønnet? (førstegangsgravid)

Jeg tror nok at de kan se kjønnet da:-) jeg har tenkt å få en tidlig ul I uke 12, siden vi har mistet tidlig 2 ganger, så vi vil vente til minst uke 12 før vi forteller det til noen og så ønsker jeg å ha en tidlig ul for å forsikre meg om at alt er fint :-)
Håper å få vite kjønn også, men er nok litt tidlig det da, men har hørt om noen få som har fått vite kjønn da :-)

Ei venninne av meg fikk vite det i uke 13, men det var en gutt som lå med spredte ben på ul så var ingen tvil :p

Jeg mener at man kan se det helt fra uke 12 men at de ofte ikke vil si noe så tidlig.. Har veldig lyst til å få vite det før jul jeg også :)

Det er fremdeles veldig likt i uke 12 så selv de beste bommer. Derfor de fleste legene ikke vil si noe før senere ;)

Jeg fikk vite i uke 13, men hun som tok sa at det er usikkert så tidlig. Men stemte det hun sa :) hun sa også at hvis man vil vite, bør man komme etter uke 14 :) jeg skal ha ul i uke 14 og 16 og håper å få vite en av de gangene (er ikke derfor jeg skal ha ul så ofte altså)

Har to venniner som fikk vite i uke 13& 14, begge viste seg til å være feil.. Trodde d var jenter så var det gutter..

Så ville ikke stolt 100% på det.. :p

Man skal vel kunne se kjønnet i uke 16. Men det er ko for tidlig for oul.

Altså må dere ta privat ul og da er det jo enklere å bestille en time uken før jul og dermed forhåpentligvis vite kjønnet til julaften :)

Back
Topp