Få vite kjønn 14+4

Troya91

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
MayDay2021
Ville egentlig ha ultralyd i uke 11-12, men det var ingen ledige timer før jeg er 14+4. Hensikten med timen er å sjekke at fosteret er friskt og har det bra først og fremst. Men så har jeg lest/hørt at man kan få vite kjønn så tidlig også? Har dere noen erfaringer å dele med en spent førstegangs?

Jeg var i dag på ultralyd. 14+3. Men det var egentlig en annen undersøkelse så ble bare en rask ul. :) jeg syntes selv jeg så hva det var men turde ikke spørre ( siden det ikke var derfor jeg var der egentlig) jeg tror han kunne sett det visst jeg spurte. Den var 8 cm og man kunne se masse ❤️ Gled deg

Du skal ikke forvente at de finner kjønn på babyen så tidlig. Bare sånn at man ikke går å gleder seg om du skjønner. Det er ikke alltid lett å finne kjønn så tidlig.

Har hatt noen ul gjennom på sykehus og privat og ingen har påstått at det er lett å se kjønn. Heller omvendt , de sier at de kan prøve, men ikke lett å love noe .

Jeg er jo litt spent denne gangen , for nå vil jeg ikke vite kjønn. Skal jeg tørre se på skjermen . Jeg kommer til å informere om det . Spent der altså :)

Du skal ikke forvente at de finner kjønn på babyen så tidlig. Bare sånn at man ikke går å gleder seg om du skjønner. Det er ikke alltid lett å finne kjønn så tidlig.

Har hatt noen ul gjennom på sykehus og privat og ingen har påstått at det er lett å se kjønn. Heller omvendt , de sier at de kan prøve, men ikke lett å love noe .

Jeg er jo litt spent denne gangen , for nå vil jeg ikke vite kjønn. Skal jeg tørre se på skjermen . Jeg kommer til å informere om det . Spent der altså :)

Forventer ikke å vite det egentlig, hehe [emoji4] Egentlig vil jeg ikke spørre etter kjønn eller høre synsing om det er veldig usikkert, for da blir man kanskje skuffet om det plutselig er noe annet på OUL [emoji85]

Forventer ikke å vite det egentlig, hehe [emoji4] Egentlig vil jeg ikke spørre etter kjønn eller høre synsing om det er veldig usikkert, for da blir man kanskje skuffet om det plutselig er noe annet på OUL [emoji85]
Var slik jeg tenkte første gang.
Husker hun sa jente , men hun synes det var for tidlig å si helt sikkert. Og man tar som regel flest feil med jenter.

Med gutten....det kunne en blind mann se hva det var haha for han bretta fram hele utstyret sitt hehe

Nå er jeg bare spent på om jeg klarer å la være å vite :)

Back
Topp